Gravidklær

HeleneAldriAlene

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hvorfor finnes ingen fine? Aner ikke hva jeg skal ha på meg på 17.mai enda jeg... Blæ! :(

Jeg sverger til asos.com hehe.
Har bestilt mange fine topper og to kjoler. Nå håper jeg de kommer snart :) De pleier å shippe dagen etter bestilling, også er det gratis porto :D
Husk å bestille for uder 200,- så slipper du toll og moms.

Etter først å ha bestilt en kjole fra Zalando som ikke var det granne fin, så en fra Asos som de sendte meg feil kjole dro jeg desperat til byen for å finne kjole til 17.Mai. På HM gikk jeg rett på en lang kjole med høyt liv. Den sitter som et skudd. Hurra:)

Happymum :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Finner mye fint på "vanlige" butikker. Jeg skal bare ha et skjørt (med strikk i livet) og en topp :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lindex hadde en kjempefin kjole som passet gravide i fire forskjellige farger. Rosa, svart og to forskjellig blomstrete. 200kr kostet den! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for tips! Men om jeg bestiller nå rekker jo ingenting fram til lørdag :( Jeg skal dekorere en svartsekk å ha på meg.

Kjøpte en denimkjole på hm butikk i helga.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg endte opp på Lindex. Fant en vanlig kjole som satt fint og som jeg kunne bruke i dåp. Så tenker jeg bruker den nå også. Og bare man gidder å prøve litt, er det mye vanlige penklær som funker :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Mange vanlige kjoler kan man heldigvis bruke selv om man har ekstra på magen! :) Har selv en sommerkjole fra Cubus som jeg brukte i konfirmasjon i helga. Ellers vet jeg at mange av de andre kjolene jeg har ellers også passer. Meeen jeg hater å gå i kjole, så det er litt kjipt likevel :p

Back
Topp