Gravidklær

tuffssaa

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Alle buksene mine er snart for trange, og jeg går aldri ut av døra i joggebukse. HM bukser har aldri passet min fassong, så da er jo utfordringen å finne noe å ha på seg.

Jeg er derfor stadig på jakt etter gode nettbutikker, og nå fant jeg en helt fantastisk en! Litt stive priser, men ett antrekk eller to er jeg redd jeg må unne meg :) Dessuten vet jeg at vi skal i bryllup i august så da er det jammen mulighet for en fin kjole også! Flere som er på utkikk etter noe så man føler seg fin - ta en titt på happymum.no :)

Alle buksene mine er snart for trange, og jeg går aldri ut av døra i joggebukse. HM bukser har aldri passet min fassong, så da er jo utfordringen å finne noe å ha på seg.

Jeg er derfor stadig på jakt etter gode nettbutikker, og nå fant jeg en helt fantastisk en! Litt stive priser, men ett antrekk eller to er jeg redd jeg må unne meg :) Dessuten vet jeg at vi skal i bryllup i august så da er det jammen mulighet for en fin kjole også! Flere som er på utkikk etter noe så man føler seg fin - ta en titt på happymum.no :)

Har du testet hennes og mauritz gravidbuksene nå i det siste? Jeg ble overrasket alså. jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har kjøpt en bukse til meg selv derfra. men nå har jeg kjøpt TO gravidbukser!
De hadde litt forskjellige typer, både bootcut og slimfit, samt tightser osv.

Happymum.no <3 er inne der hver uke å sikler! Skal i bryllup 19.juli, så håper den siden kan redde meg ;)

skal inn å se :) jeg skal i bryllup 21 august eller noe :)

Er litt på ellos.no :)

-Taster fra appen-

Sniker :)

Anbefaler asos.com! Mange fine kjoler og klær til gravide.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tusen takk de tips! Har du handlet der selv? Hvordan er størrelsene?

Har kjøpt gravidbukser der, og er veldig fornøyd! :) størrelsene er helt normale synes jeg.

Eneste jeg passer på er å ikke handle for over 200kr gangen. Det er jo gratis frakt, så da er det bedre å bestille i flere omganger. Jeg VET ikke om man må betale toll, men tørr ikke ta sjansen :p

Trenge ikkje v redd for å bruka PayPal. Mykje sikrare da, en mange andre betalingsmetoder ;)
Det er bare så fort gjort, kun et passord også pling- betalt! Kan tilogmed handle fra mobilen... Så det som er "skummelt" er hvor lett det er å bruke!

-Taster fra appen-

Det er bare så fort gjort, kun et passord også pling- betalt! Kan tilogmed handle fra mobilen... Så det som er "skummelt" er hvor lett det er å bruke!

-Taster fra appen-
Om da e sånn "skummelt" du meine, så ska eg v heilt enig med deg :P

Ramla utpå jeg og. Asos hadde jo salg :O

Sent from my D2 using BV Forum mobile app

Asos er fantastisk :) rask levering har de også! Rett hjem i postkassen :D (om man ikke bestiller veldig mye da, såklart!)

Hehe....Var ikke meningen å starte ett tema så alle shoppingglade måtte handle litt :) Jeg har til min store glede også funnet ut at Stormberg har turgravidbukse! Husker dette var kjempestress forrige gang. Så den har jeg bestilt meg idag...fordi det er fredag og jeg fortjener det :)

Asos er fantastisk :) rask levering har de også! Rett hjem i postkassen :D (om man ikke bestiller veldig mye da, såklart!)

Må man betale toll på varer fra asos?:)

Sendt fra mobilappen

Må man betale toll på varer fra asos?:)

Sendt fra mobilappen

Jeg er faktisk ikke helt sikker... Har ikke turt å prøve enda :/ bestiller alltid for under 200kr. Bestiller heller i flere omganger :)

Back
Topp