Gravidklær :-)

mamma2be89

Betatt av forumet
I går kjøpte jeg mine første gravid klær :-) 2 bukser og 3 gensre :-) er 21+1 uker :-) klærne var utrolig gode å ha på, da jeg har gått med klær som har strammet på magen så var jo dette en befrielse :-) klærne jore også at magen ble utrolig fin og at det begynner å se ut som en gravidmage :-D jeg har en del ekstra hud på magen da jeg har tatt slankeoperasjon så magen er slapp, men ser jo at den vokser :-D gleder meg sånn til magen blir større :-D

Termin 2 Februar 2014 ♥♡♥

Gravidklær er fantastiske! :) Jeg personlig føler meg mye mer vel i gravidklær nå om dagene enn i "vanlige" klær :)

Lillefrø er ventet i slutten av februar <3

Det var det jeg også fant ut ;-) har sagt at jeg ikke skal kjøpe det før jeg MÅ ha det, men når jeg prøvde det i butikken så bare måtte jeg ha det for det var så fantastisk ;-)

Det var det jeg også fant ut ;-) har sagt at jeg ikke skal kjøpe det før jeg MÅ ha det, men når jeg prøvde det i butikken så bare måtte jeg ha det for det var så fantastisk ;-)

En ting er følelsen man får av å prøve de,e n annen ting er følelsen en får ved å bruke de. Jeg føler meg virkelig gravid når jeg har gravidbukse på :p
Dama jeg handla hos på hm sa at hun syntes det var så koselig med så mange gravide for tiden, også sa hun at hun syntes gravidklær skulle vært mer eller mindre gratis da det er noe alle må ha og det er begrenset hvor mye en får brukt de :)

Lillefrø er ventet i slutten av februar <3

Jeg har også kjøpt meg 3 gravidbukser, og bare ELSKER dem! De er helt fantastiske!

Kjøpte meg 4 bukser på H&M i går, jeg følte meg som et nytt menneske da jeg fikk dem på! :D

I går kjøpte jeg mine første gravid klær :-) 2 bukser og 3 gensre :-) er 21+1 uker :-) klærne var utrolig gode å ha på, da jeg har gått med klær som har strammet på magen så var jo dette en befrielse :-) klærne jore også at magen ble utrolig fin og at det begynner å se ut som en gravidmage :-D jeg har en del ekstra hud på magen da jeg har tatt slankeoperasjon så magen er slapp, men ser jo at den vokser :-D gleder meg sånn til magen blir større :-D

Jeg går også stort sett i mamma bukser, har ei jeg liker veldig godt fra hm, den kjøpte jeg bare tilfeldigvis i fjor fordi jeg så den var fin og lang og tenkte det er så sjeldent jeg får tak i. Glad for det nå, for den finnes ikke lenger. Og ingen av de jeg finner nå sitter like fint:( ingen er lange nok:( har tenkt å prøve på nettbutikk men det er ikke så lett å vite hva en skal ha av str for jeg kommer jo til å bli større ikke bare på magen:( har en del bukser fra sist, men det er tre år siden og ikke helt samme type stil som jeg har nå.. Kunne ønske det var mer utvalg. I overdeler bruker jeg stort sett det jeg har fra før heldigvis:)

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Skulle ønske jeg kunne dele begeistringen deres. Har kjøpt 3 gravidbukser, pluss at jeg har 3 fra forrige gang, men føler ingen sitter bra. Føler meg ikke vel og aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg om dagen.

H&M har jo sluttet med slik regulerbar strikk i livet! Det er så utrolig dumt, for da passer de ikke like godt i en lang periode. Ser at de i isteden har begynt å selge endel bukser med belter, men da føler jeg det strammer på magen, og er absolutt ikke godt. Savner så utrolig de H&M buksene med regulerbar strikk!

Har forsøkt mammabuksene til Vero Moda. De er veldig lange i bena, hvis noen ser etter det! Problemet med de buksene jeg prøvde var at de var veldig trange i leggene. Følte jeg måtte åle på meg en trang strømpebukse. I tillegg strekker de seg så mye når man bruker dem at de blir altfor store etter en dag. Stort pluss for at de har regulerbar strikk i livet!

Jeg sniker litt her.. :-)

Jeg var i London i februar, var da 5 mnd på vei, og fant utrolig mange fine gravidklær på TopShop! Vet ikke om de shipper klær til Norge, men jeg storhandlet bukser, bluser og gensere der.

Skulle ønske jeg kunne dele begeistringen deres. Har kjøpt 3 gravidbukser, pluss at jeg har 3 fra forrige gang, men føler ingen sitter bra. Føler meg ikke vel og aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg om dagen.

H&M har jo sluttet med slik regulerbar strikk i livet! Det er så utrolig dumt, for da passer de ikke like godt i en lang periode. Ser at de i isteden har begynt å selge endel bukser med belter, men da føler jeg det strammer på magen, og er absolutt ikke godt. Savner så utrolig de H&M buksene med regulerbar strikk!

Har forsøkt mammabuksene til Vero Moda. De er veldig lange i bena, hvis noen ser etter det! Problemet med de buksene jeg prøvde var at de var veldig trange i leggene. Følte jeg måtte åle på meg en trang strømpebukse. I tillegg strekker de seg så mye når man bruker dem at de blir altfor store etter en dag. Stort pluss for at de har regulerbar strikk i livet!

Hei, hvor har du fått tak i mammabukse på Vero Moda? Jeg spurte på en butikk i dag, og hun hadde ikke hørt noen hadde det på Vero Moda annet enn i Sverige? Har veldig lyst på lange nok bukser:/

Hei, hvor har du fått tak i mammabukse på Vero Moda? Jeg spurte på en butikk i dag, og hun hadde ikke hørt noen hadde det på Vero Moda annet enn i Sverige? Har veldig lyst på lange nok bukser:/

"Svangerskapet" som ligger på Majorstuen i Oslo har klær fra Vero Moda. Det står ikke Vero Moda inni buksene, men Mama Licious og det er Vero Moda er de som produserer dem.

De har også nettbutikk:

http://mamalicious.no/mammaklaer/mm-collection,no_NO,sc.html?

Jeg kjøpte en olabukse, men fant ikke den i nettbutikken nå. Den var i alle fall veldig lang! Kjøper vanligvis alltid 34 i bena, men nå kjøpte jeg 32 og den var fortsatt veldig lang!

Svangerskapet har også nettbutikk, men den synes jeg er dårlig og MYE dårligere utvalg enn butikken:

http://www.svangerskapet.no/

"Svangerskapet" som ligger på Majorstuen i Oslo har klær fra Vero Moda. Det står ikke Vero Moda inni buksene, men Mama Licious og det er Vero Moda er de som produserer dem.

De har også nettbutikk:

http://mamalicious.no/mammaklaer/mm-collection,no_NO,sc.html?

Jeg kjøpte en olabukse, men fant ikke den i nettbutikken nå. Den var i alle fall veldig lang! Kjøper vanligvis alltid 34 i bena, men nå kjøpte jeg 32 og den var fortsatt veldig lang!

Svangerskapet har også nettbutikk, men den synes jeg er dårlig og MYE dårligere utvalg enn butikken:

http://www.svangerskapet.no/
Tusen takk for svar!:)
Jeg bor i Stavanger, og har funnet ut de selger disse Mamalicious buksene på en Image butikk her. Så får prøve lykken der!:) jeg bruker vanligvis 36 i lengde så det høres bra ut at du måtte ned en str:)

Jeg har to mammabukser fra H&M, og de suger. Sitter ikke noe fint og jeg må bruke belte på dem, men syns ikke det ser noe fint ut i det hele tatt. Nå er ikke magen min den største, men jeg begynner å bli for stor for buksa jeg bruker på jobb + de vanlige buksene jeg har. Eneste løsningen jeg ser for øyeblikket er å kjøpe vanlige bukser i større størrelse, men de blir vel for lange i beina.... BLÆ! Irriterende.

Hvor kjøper dere gravide klær da?
Trenger et par bukser jeg også, men synes det er så vanskelig å finne klær som passer til meg nå men også litt fremover når man er høygravid!
er 21 uker på vei nå...

Termin 06.02.2014

Håpa å slippe unna med et par mammatights jeg, men måtte dra å kjøpe meg ei mammabukse denne uka :p Har brukt treningstights på jobb så langt, men nå begynte det å bli litt stramt rundt magen

Back
Topp