Gravidklær

Mammaen til Linde

Glad i forumet
Er det noen som har tips omhvor man får kjøpt litt fine mammaklær? Jeg er såååå lei av klærne fra HM

dytt dytt!!!

Her bare googler jeg mammaklær =) Ellers vet jeg at både nelly.com og ellos har en del fine =) Ellers er det bare å ta fatt på fantasien=) Da jeg gikk gravid forrige gang kjøpte jeg kun 2 bukser og resten var vanlige klær og kjoler bare noen størrelser større =)

lurer jeg og på, sit var jeg gravid om sommeren og fødte i september og gikk i thights og singlet hele magetiden. er vel egentlig bare buksene som er "problemet" og jakke viss det blir kaldt

Lurer jeg og på, kjenner jeg vil spy ved tanken på å lete fram gravidklærne fra forrige gang :P

Var forresten på Gina Tricot og handlet massivis av "magevennlige" topper her om dagen. Er jo mest bukser som er vanskelig, er fryktelig lei de HM-buksene :(

Jeg synes buksene fra H&M er veldig fine. Ellers brukte jeg ikke gravid-topper sist. Jeg la min elsk på singlettene fra Gina Tricot, de er lange og satt pent over magen. Nå i denne tunikatiden er jo disse også geniale - er litt plass i dem.
Jeg gidder ikke å investere i noen gravidklær, tror jeg.

Men vet at "Meg og magen" i Tønsberg har mye flott, et av merkene heter Boob.

Jeg har aldri brukt mammaklær, men kjøpte heller klær på Vero Moda, der har de buksetights (mye tykkere enn tights, men ikke like tykk som dongri) og de var veldig behaglige å ha på seg under graviditeten:) Bare et tips:)

Finnes mangen butikker på nett som har fine klær.
Synes som regel det er bukser og bher som er problemer med å finne.

Hm har en del billig og fint på nettsiden deres.
mammatrend har jo en del flott undertøy (kanskje litt dyrt)
ellos.no har jo også en del å velge i.
bebys.no har både rimelige og dyre mammaklær.

hmmm kommer ikke på flere i farten

Har ikke brukt noe gravititetsklær enda..Har kjøpt litt bukser fra Cubus i leopard mønster  m.m som minner litt om joggebukse..(Huff sikkert dårlig forklart,men vet ikke hva de heter)..de har strikk i livet..Og så har jeg kjøpt litt sånn 80- tallstopper/jumpere som er litt vide..og det er kjempebehagelig..D funker en stund til og så bkir det nok litt graviditetsbukser fra H&M eller lignende, og stort sett vanlige topper/jumpere..Helt mot slutten blir det nok graviditetsjumpere/topper

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dressbukser eller litt finere bukser til å bruke på jobben? Jeg jobber i et miljø hvor man kler seg pent på jobb, med f.eks dress og skjorte/bluse eller skjørt/kjole hver dag. Jeg har sett at de har en svart dressbukse på H&M, men jeg kan da ikke bruke den samme buksen hver dag....???

Kommer innom fra mai og sniker litt
Vil bare tipse om ASOS.COM, en britisk nettbutikk. maaaasse fine klær!!

Mammaen til Linde skrev:
Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dressbukser eller litt finere bukser til å bruke på jobben? Jeg jobber i et miljø hvor man kler seg pent på jobb, med f.eks dress og skjorte/bluse eller skjørt/kjole hver dag. Jeg har sett at de har en svart dressbukse på H&M, men jeg kan da ikke bruke den samme buksen hver dag....???

Det er en chinos bukse på ellos.no for gravide, litt grå-brun-lilla. Ganske billig og grei fasong, NB, de er litt store i størrelsen.
Det er også ett brunt dress-skjørt der som var fint (lite/normal i størrelsen).
Ellers bruker jeg mye tunikaer og kjoler på jobb :)

Tunika er jo kjempe fint :) Kunne ikke vært foruten.

Googlet bare dressbukse til gravide så fikk jeg opp litt forskjellige resultater.
Håper du finner noe du liker

Mammaen til Linde skrev:

Jeg kjøpte både jobb skjørt og dress buks epå svangerskapet på majorstuen.. men trur det går ann å bestille på nett..
de er litt store i størrelsen.
.http://www.svangerskapet.no
jeg har også en drssbukse fra h&m så har 3 skift å bruke på jobben itilegg til 2 skjorter 1 dressjakke og en "ull" genser
Jeg er veldig fornøyd å brukt en del penger på gravidklær...
Føler meg mye bedre når jeg føler meg vel :)
eller så går jeg en del turer og trener litt,  da er det joggebukse fra h&m som gjelder..

Jeg har noen deilige mammabukser fra H&M, til og med en mammaleggings og en mammagenser derfra. Liiite utvalg i byen :/
Så bestilte jeg en mammagenser fra Ellos.no, og to mammakjoler fra ASOS.com til å bruke i jul og på nyttår :) Ja takk til flere linker :P

har kjøpt masse kjempefint på finn.no:))) så nå er det artig å skulle kle på seg igjenn....:)

Back
Topp