Gravidklær

2 små**

Andre møte med forumet
Når begynne å bruke det?

Merker at noen av buksene er vonde å ha på, tenker spesielt på dongribukser..[:'(] Så nå går det i tights og joggebukser.
Har veldig lyst til å begynne å gå i gravidbukse, men føler at dette kanskje er litt tidlig..[8|] Er nå ca. 12 uker. Tror jeg skal vente et par 3 uker til....

Hvordan er det til dere andre?

Noen som bruker gravidbukser?

jeg bruker!

har bare en bukse foreløpig..
har bare en av mine gamle bukser som passer, og den er egentlig for stor...

deilig å slippe ut magen med god samvittighet i gravidbuksa! [:D]

Alle klærene mine passer ennå oppdaget jeg i dag, så jeg avventer til jeg MÅ, men ingenting er for tidlig!

har allerede tatt de i bruk, blir uvel av vanlige bukser som strammer alle plasser....å er nok kvalm av andre ting en at jeg skal gå å være uggen av fortrange bukser [;)]

Jeg har en gravid dongeribukse, ellers går det i joggebukser og tights[:D] Klarer ikke NOE som strammer..ikke litt engang!!
Er mye kvalm også, og da er det ekstra ubehagelig!! Men magen har begynt å poppe frem, så prøver å skjule den bak store gensre o.l enn så lenge[8D] Har ikke sagt det til andre enn familien enda[:)]

Er det noen som har sånn gravidbelte? Jeg tenkte litt på det, men samtidig kan det jo ikke være så behagelig å ha olabuksa på vidt gap med sånn belte over?

jeg kjøpte min første gravid bukse igår og jeg er 9+5 [:)]
syns den er super herlig! har grodd i joggebukser i 2 uker pga de vanlige buksene mine var ubehagelige, så da var det rett og slett deilig å få seg en gravidbukse [;)]

har to gravidbukser i skapet fra forrige graviditet, men venter å bruke dem til jeg synes det er ubehagelig å bruke strikk i knappen på de vandlige buksene mine[:)] men synes aldeles ikke det er for tidlig for deg vis du vil begynne med gravidklær nå, er jo opp til hver og en[;)]

ORIGINAL: Charlotteogprinsessa

ORIGINAL: amaasen

Er det noen som har sånn gravidbelte? Jeg tenkte litt på det, men samtidig kan det jo ikke være så behagelig å ha olabuksa på vidt gap med sånn belte over?

Jeg har hatt det.Men lite brukt.For det sklir!
Brukte stikk i knappen jeg nesten helt til slutten og det funket godt[:)]

Da veit jeg det! Har lurt litt på det, det ser jo ikke ut som det festes i noe. Får se om det går an med strikk,da [:)]

Foreløpig passer de fleste buksene når jeg står og går, men om jeg sitter føler jeg de blir for trange i livet. Det er vel egentlig pga jeg er blitt mer følsom for stramming over magen. Åpner knappen jeg, og bruker av og til strikk i knappehullet. Det gjorde jeg hele svangerskapet sist, og noen av mine vanlige bukser brukte jeg alle 9 mnd. Funket superdupert.

Har også et sånt bånd, men det fikk jeg ikke helt dreisen på sist. Skal prøve igjen denne gangen, for det er så søtt med to små føtter foran på magen [:D]

ORIGINAL: Miss lilla m baby

jeg har 1 mammabukse. det er deilig å gå m.
ellers bruker jeg uggalugs som holder bukse på plass. jeg får ikke igjen bukseknappen lenger[8D]

hva er uggalugs? hehe..

Buksene passer dårlig her nå, men jeg har lånt bort gravidbuksene mine og ikke fått dem tilbake ennå. Går foreløpig i noen vanlige bukser som er litt store og tights og tunika. Må vel få tilbake gravidbuksene mine etterhvert slik at jeg får tatt dem i bruk [:D]

ORIGINAL: Kvitre

Foreløpig passer de fleste buksene når jeg står og går, men om jeg sitter føler jeg de blir for trange i livet. Det er vel egentlig pga jeg er blitt mer følsom for stramming over magen. Åpner knappen jeg, og bruker av og til strikk i knappehullet. Det gjorde jeg hele svangerskapet sist, og noen av mine vanlige bukser brukte jeg alle 9 mnd. Funket superdupert.

Har også et sånt bånd, men det fikk jeg ikke helt dreisen på sist. Skal prøve igjen denne gangen, for det er så søtt med to små føtter foran på magen [:D]

Hmm..nå blei jeg nysgjerrig?

Back
Topp