Gravidklær/mammaklær

krølle...

Forumet er livet
August 2018
Utmarsj 2024
Litt tidlig ennå, men veldig snart trenger mange av oss tilskudd til garderoben. Har dere noen favorittplagg? Eller tips til hvor man får kjøpt gravidklær?

Det eneste gravidplagget jeg liker personlig, er svarte gravidtights fra H&M. De passer helt fra liten bul til sprekkeferdig ballong. Men det er så få butikker som har dem inne fysisk. Vet de har på nett, men det er jo fint å prøve dem først.

Hva gjør dere andre om vinteren? Gidder ikke kjøpe ny jakke/kåpe, men må innrømme at det ble litt kaldt med åpen allværsjakke og skjerf rundt magen sist. :hilarious:

tenkte å se etter brukt pakker:happy: så har jeg noe fra før. Men er ikke sikkert det går siden jeg hadde termin i november den gang

Jeg har noen gravidbukser/tights fra Bara som jeg er veldig glad i. Brukte gravidtights fra hm også sist. De koster jo ikke så mye, og det er lett å slenge over en tunika eller lignende. Blir sikkert samme opplegg nå.

Her er det knapt vinter. Samme temperatur i desember som i juli. Har en foret bærejakke som har gravidinnlegg. Og en regnjakke fra brgn i omslagsversjon. Satser på det berger meg…

Her er det så fryktelig kaldt at jeg må nok krype til korset og kjøpe meg skikkelig vinterjakke.. jeg hæler ikke å fryse :shy:
Ellers syns jeg det er vanskelig å finne gravidklær jeg syns ser ålreite ut. . Da bruker jeg heller bare større tøybukser med knyting :hilarious:

Back
Topp