Gravidklær i Bergen?

Gutteskatt i magen

Betatt av forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hei,

jeg er 15 uker på vei og buksene mine er nå så trange og ubehagelige at jeg må kjøpe noen gravidbukser.

Skal på ferie til Bergen i noen dager nå, tips til noe sted der jeg kan finne noe? Finnes ikke kjent i Bergen..:anyone

De fleste h&m og lindex o.l. har gravidklær.

I en av sidegatene i Marken (gågaten mellom togstasjon og politistasjon) ligger en butikk med babytøy og utstyr osv, mulig de har graviditetsklær og.

De fleste h&m og lindex o.l. har gravidklær.

I en av sidegatene i Marken (gågaten mellom togstasjon og politistasjon) ligger en butikk med babytøy og utstyr osv, mulig de har graviditetsklær og.
Tenker du på den ved Neptun ? For den er nedlagt dessverre

Tror den heter mor og meg, den som ligger i gågaten som går fra togstasjonen og mot sentrum (marken) :happy: der kjøpte jeg tightser og kjoler i mine to tidligere svangerskap, og spesielt tightsene var helt fantastisk :love7 men de var en god del dyrere en typ hm osv. Denne gangen har jeg kjøpt tightser og joggebukser på gravid avdelingen På hm, også har jeg kjøpt mamma truser på Lindex :)

Hvis du vil bruke litt penger på gode klær så anbefaler jeg Mor og meg. Den ligger i Kong Oscars gate. Når du går igjennom Marken tar du ned sidegaten ved turistforeningen. Den ligger i enden av gaten.
Damen som driver butikken er kjempehyggelig og klærne er veldig gode! Koster litt, men gode. Ellers har de fleste H&Mbutikker noe, men ikke godt utvalg. Den på Galleriet er skikkelig dårlig for tiden.

Hvis du vil bruke litt penger på gode klær så anbefaler jeg Mor og meg. Den ligger i Kong Oscars gate. Når du går igjennom Marken tar du ned sidegaten ved turistforeningen. Den ligger i enden av gaten.
Damen som driver butikken er kjempehyggelig og klærne er veldig gode! Koster litt, men gode. Ellers har de fleste H&Mbutikker noe, men ikke godt utvalg. Den på Galleriet er skikkelig dårlig for tiden.
Tror h&m på exibhition er bedre, nabobygget.

Jeg anbefaler også Mor og meg. Jeg har ikke vært i den fysiske butikken. Men har fått veldig god veiledning på epost før bestilling på nett.

Har bare kjøpt noe på H&M på Lagunen, finner svært lite gravidklær som jeg liker.. Men har egentlig klart meg fint ved å kjøpe vanlige jogge- og sommerbukser i en eller to str større enn jeg vanligvis bruker:)både på H&M og cubus

Jeg bestilte på HM på nett, da de har så dårlig utvalg i de fysiske butikkene...:rolleyes: Orket ikke stygge gravidklær med striper, prikker eller stjerner på alt. At det skal være så vanskelig å lage "normale" gravidklær? Kjøpte også noe brukt, og noe fra Zalando. Og Casall rib tights, som jeg også bruker nå i tiden etterpå:joyful:

Lykke til!

Takk for anbefaling om butikken «Mor og meg»!! ❤️. Var innom idag fordi jeg ikke har funnet bukser i min størrelse i Vestfold. Fikk kjøpt veldig flotte klær. Ja, det er dyrt, men veldig verdt det. God kvalitet. Buksene var visst av et italiensk merke. Tusen, tusen takk :happy:

Back
Topp