Gravidkjoler

PinUp-Mama

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Nå har vi hatt magen vår en god stund.. Jeg vil jo veldig gjerne føle meg litt vel de siste månedene. Jeg er nok er kjolegravid har jeg funnet ut. Det er komfortabelt og jeg føler meg femining selv om jeg til tider føler jeg ser ut som en "blobb" med to bein som vagger rundt omkring.. :p

Rimelige, men gode kjolekjøp som passer til en gravidkropp - og gjerne om dere har tips til kjoler som kan passe etter fødsel også (trenger ikke nødvendigvis være ammekjoler)

Del gode tips og linker og la oss inspirere hverandre :D

Jeg har kjøpt meg et par sånne fra HM:

http://www2.hm.com/no_no/productpage.0519929006.html

Går ikke med sånn type kjoler til vanlig da jeg ikke liker vise fram det lille ektra jeg har på magen, men nå føler jeg meg fin og viser stolt fram magen;) Spørs om de passer når magen blir enda større, men nå synes jeg den sitter fint og kan jo brukes etter fødsel også, ammevennlige er de ikke derimot, men billig i allefall:)

Denne har jeg selv! Synst ikke dem er særlig flatterende på meg [emoji14] men du var fin i den da!

Haha, stoffet er litt sånn badedrakt aktik nesten så litt overraska over at jeg liker den så godt som jeg gjør:p Største problemet er puppene,føler BH ville sett merkelig ut, men uten føler jeg de flyter litt overalt:hilarious:

Haha, stoffet er litt sånn badedrakt aktik nesten så litt overraska over at jeg liker den så godt som jeg gjør:p Største problemet er puppene,føler BH ville sett merkelig ut, men uten føler jeg de flyter litt overalt:hilarious:

Kjenner til det! Og alt av nipler vises [emoji23]

Kjenner til det! Og alt av nipler vises [emoji23]

Ja! Jeg prøvde med nippelcovers i går, men de synes jo igjennom de også:hilarious: så liksom litt rart ut uansett. Det var greit med klister på de også så passe deilig dra de av igjen :p

Ååh urettferdig.. går enda med vinterjakka jeg[emoji87]

Såpass,den har jeg ikk hatt på meg på en stund! Hvor i landet bor du?

Er blitt veldig varm av meg og bor på Sørlandet.

Back
Topp