Gravidkjole - mønsteranbefalinger

Kykkelykkeliky

Elsker forumet
Juligull2021
Augustbarna 2021
Har lyst til å sy gravidkjole til 17.mai, da den jeg sydde i høst til formålet ikke passer over magen og puppene lenger :bag:

Noen som har sydd gravidklær (og/eller ammeklær) som har anbefalinger til mønster eller bøker? Føler mange av de jeg har funnet på nett har vært litt kjipe og formløse, vil ha noe som faktisk fremhever magen litt nå som jeg endelig liker den ;)
 
Har lyst til å sy gravidkjole til 17.mai, da den jeg sydde i høst til formålet ikke passer over magen og puppene lenger :bag:

Noen som har sydd gravidklær (og/eller ammeklær) som har anbefalinger til mønster eller bøker? Føler mange av de jeg har funnet på nett har vært litt kjipe og formløse, vil ha noe som faktisk fremhever magen litt nå som jeg endelig liker den ;)
Ida Victoria har akkurat kommet med nytt mønster med gravidtillegg. Har du sett på det?
 
Ida victoria kom ut med Siri slimfit kjolen i går, den er det både gravid og amme tilleggs mønster til. Hun har også jerseykjole med sving med amme tillegg, mener ammetilleget passer med et av genser mønsteret hennes i tillegg.

Sias Design - sylia mamma versjon, det er tilleggs mønster som passet kjole,tunika og topp i samme mønster. Jeg har ikke sydd noe fra Sias, men har veldig lyst.

Til slutt vil jeg bare legge ved at patterns for pirates, har gratis gravid front på en av tightsene sine. Den fikk jeg anbefalt av ei annen gravid ei. :)
 
Back
Topp