Gravidjournal

Arkimedes

Glad i forumet
Himmelbarn
Juligull2021
Novemberfnuggene 2023
Hei,

Jeg vurderer å skrive ned all info om svangerskapet i en bok istedet for i Preglife. Men spørsmålet blir da: hvilken bok bør jeg kjøpe?

Noen her som kan anbefale en fin og praktisk bok å notere i? Gjerne mye plass til skrift.

Send helst link så den er enkel å finne!

Setter pris på alle anbefalinger! :happy:

Jeg elsker å skrive ned for hånd og evt kose meg med lesingen langt frem i tid når barna blir store også. Kjøpte denne, og er fornøyd, det var på Ark:joyful:
IMG_20201216_130457.jpg

Må bare tilføye at det er veldig koselig å ha det skriftlig, nå i mitt tredje svangerskap kan jeg sammenligne uke for uke med alle sammen. Mye man glemmer hehe.. Veldig morro å lese :hilarious:

Jeg har «Bump to birthday»: https://www.platekompaniet.no/bok/b...gVw2cAbABw1Uwt271HDe9aFh2JZV-mbBoC0o4QAvD_BwE

Kjøpte denne da jeg gikk gravid med førstemann også, og den er virkelig helt super! Her skriver du om alt som skjer i svangerskapet uke for uke, kontroller, milepæler og liknende, i tillegg til at det følger babyens utvikling og begivenheter frem til det fyller 1 år.
Litt andre svangerskapsrutiner enn i Norge ettersom boken er på engelsk, men har hatt mye glede av denne boka :D

Back
Topp