Gravidjakke

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Nåken som har tips om ei fin gravidjakke til vinteren? Jakkene mine har allerede begynna å stramma godt over magen!

Sniker fra desember.

Jeg prøvde noen men den størrelsen som satt fint vil garantert ikke passe til termin og den i en størrelse større satt ikke litt fint engang. Jeg gikk derfor en ullkåpe med belte, den kan justeres etter hvert som magen vokser og den kam brukes etter barnet er født også :)

Jeg også slet med å finne en god varm jakke for alle jakkene mine har allerede blitt for trange..
Fant en på Kappahl i XLTN avdelinga som var fin.

Jeg satser på en mild vinter ;-) Har en litt romslig skalljakke, og håper den med en god fleece eller ullvanggenser under kan holde meg varm. Eventuelt låne tilsvarende jakke av mannen. Mamma har også tilbudt meg å låne en. Ikke verdens fineste, men duger vel denne vinteren om den trengs.

Har kikjet på

Jeg satser på en mild vinter ;-) Har en litt romslig skalljakke, og håper den med en god fleece eller ullvanggenser under kan holde meg varm. Eventuelt låne tilsvarende jakke av mannen. Mamma har også tilbudt meg å låne en. Ikke verdens fineste, men duger vel denne vinteren om den trengs.

Har kikjet på
Æsj, trykka på send-knappen med et uhell... Det jeg skulle skrive var at jeg har kikket litt på gravidjakker på Stormberg og Bonprix, så du kan jo ta en titt der.

Stormbergjakkene har glidelås på siden, der du kan åpne (utvide) etterhvert som magen vokser. Jeg har kjøpt både skalljakke og dunjakke derfra.
Bestilte også en mamalicious jakke fra zalando som kan utvides, men likte ikke fasongen på den.

Høstkåpen min er allerede veldig trang i livet, så jeg har også begynt å se meg om etter jakker. Prøvd en på h&m, men den druknet jeg helt i. Det er mange fine på Ellos men de er også veldig dyre.

Det er nok best med en som kan justeres etterhvert. Men siden jeg er mye utendørs er jeg avhengig av å ha noe som ihvertfall tåler litt vind og regn.

Back
Topp