Gravidjakke?

~Purpalicious~

Gift med forumet
Hei!
Trenger vinterjakke for gravide. Det er lenge igjen av vinteren ennå, og jakka jeg har nå begynner å bli litt trang. Hvis dere har kjøpt dere jakker, hvor har dere fått tak i den?

Jeg har ikke gravid jakke men kjøpte meg en skogstad jakke og den er det goood plass i :) kåpe lignenede allværs jakke :) h&m har gravid kåpe :) 
Også kjøpte jeg meg en vår jakke på vero moda nå nettopp.. den var knall fin :) har nok ikke plass helt til lillegutt kommer men da kan man bruke den åpen :D 

Har en jakke fra xxl, men jeg husker ikke merket. Det er en bra jakke i hvertfall. Kjøpte str L så jeg kan bruke den hele vinteren, men den blir lite brukt siden det Ikke er særlig vinter i Bergen... Tror jeg skal selge den til neste vinter om jeg krymper tilbake til s/m

Jeg har en fra Den kule mage (Majorstuen), men har og sett at de har på H&M

Jeg har en kåpe etter svangerskapet for tre år siden. Brukte den ikke kjempemye, så den er like fin. Kjøpte den når det var en gravid-butikk her i byen. Den er ikke her lenger.. Jakka var litt stor da, så vet ikke hvordan den passer enda da...

Er fra mamalicious tror jeg. Kosta flesk, så derfor bruker jeg den denne gangen også. Men foreløbig passer de vanlige jakkene mine.  

Forrige gang kjøpte jeg en vanlig ulljakke, med knapper bare over brystet. Den kunne jeg bruke hele sv.skapet og da hadde jeg termin i januar. Mener jeg kjøpte den på salg på Ellos. Har funnet i den nå også, men foreløpig klarer jeg såvidt å få igjen den vanlige jakka mi :-) Begynner å se litt pølseskinn ut da :-P

Jeg trenger så sårt en gravidjakke/kåpe, så jeg tenker å dra ned til Glassmagasinet i Oslo på "Den kule mage" der idag og se om de har noen fine :-) Er jo lenge igjen av vinter'n og drar vell hjem en liten tur til påsken og da er det greit og være sikker på at man har nok klær :-P (N-Trøndelag er forresten hjem ;-)
Jakken jeg har nå er S/M og er ganske pølseskinn. Kan ikke bøye meg med den lengre ;-P

Back
Topp