graviditetstesting

Nr 2??

Forelsket i forumet
jentene i juni13
Hvor mange dager gikk d etter eggløsning at du testet?

Hadde el 12.06, fikk en liten blødning 17.06 og testet positivt 20.06 Det blir vel 9 dager etter el.

Jeg testet 8 dager etter :)  Hvis jeg hadde EL når jeg normalt har pleid å ha det :)

12 dager etter testa jeg og fikk positiv, sånn ca. Jeg hadde testa før å, men da var negativt.

8 dager, testet ikke med morgenurinen og fikk likevell positivt. Er det noen som har erfaring med det? Er fortsatt i sjokk !!

Nappy skrev:
8 dager, testet ikke med morgenurinen og fikk likevell positivt. Er det noen som har erfaring med det? Er fortsatt i sjokk !!

Likt som meg det, fikk sjokk selv, og panikk - Tenkte tvillinger med engang :-P Men har senere lest at hCG nivået utvikler seg likt frem til 28 dager av en syklus. 
Jeg hadde veldig veldig svak strek, men helt klart en strek. 9 DPO var den lik som den forrige, og etter det ble den synlig sterkere :) 

9dpo fikk jeg en kjempesvak strek som nesten var umulig å se, men den var der.... Testet med billigstrimmel. Fikk negativ rfsu dagen etter og negativ cb dagen etter der på ettermiddagsurin vel og merke... Fikk allikevel sterkere strek på billigstrimmel disse dagene. 12 dpo fikk jeg positiv digital cb, måtte ha det i klartekst for å skjønne det selvom strimlene hadde vært positive i flere dager allerede :D

tjohoo skrev:
9dpo fikk jeg en kjempesvak strek som nesten var umulig å se, men den var der.... Testet med billigstrimmel. Fikk negativ rfsu dagen etter og negativ cb dagen etter der på ettermiddagsurin vel og merke... Fikk allikevel sterkere strek på billigstrimmel disse dagene. 12 dpo fikk jeg positiv digital cb, måtte ha det i klartekst for å skjønne det selvom strimlene hadde vært positive i flere dager allerede :D

Var billigstrimmel jeg brukte også! Har en venninne som jobber på legekontor, hun mente det var de samme strimlene de brukte der. 

Back
Topp