Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er fornøyd med babyplan Må kjøpes på nett. Ellers er det greit å ha Clearblue med ukesindikator for å følge med hvis/når du tester positivtHei
Kanskje noen her kan hjelpe meg Hvilke graviditetstester anbefaler dere?
Skal ha innsett på mandagen og må sikkert vente 14 dager etter før jeg kan teste, men det er jo rene jungelen der ute med ulike tester
Hei
Kanskje noen her kan hjelpe meg Hvilke graviditetstester anbefaler dere?
Skal ha innsett på mandagen og må sikkert vente 14 dager etter før jeg kan teste, men det er jo rene jungelen der ute med ulike tester
Fikk beskjed om å teste nå 14 dager etter innsett av 5 dagers embryo, og Ovitrellen ble tatt 2 dager før egguttaket Så da tror jeg Ovitrellen bør være ute av kroppen når jeg er nå til helgen Og da er det enda over ei uke før testingVil bare advare litt mot å teste for tidlig om du tar ovitrielle. Jeg får alltid skyggestreker på babyplan tidlig testene iallefall tom 11 dpo. Eller, du kan teste, men bare vit at en svak strek kan være ovitrielle
Fikk beskjed om å teste nå 14 dager etter innsett av 5 dagers embryo, og Ovitrellen ble tatt 2 dager før egguttaket Så da tror jeg Ovitrellen bør være ute av kroppen når jeg er nå til helgen Og da er det enda over ei uke før testing