Graviditetstester?

Misstyri

Flørter med forumet
Hei

Kanskje noen her kan hjelpe meg :) Hvilke graviditetstester anbefaler dere?
Skal ha innsett på mandagen og må sikkert vente 14 dager etter før jeg kan teste, men det er jo rene jungelen der ute med ulike tester :p
 
Hei

Kanskje noen her kan hjelpe meg :) Hvilke graviditetstester anbefaler dere?
Skal ha innsett på mandagen og må sikkert vente 14 dager etter før jeg kan teste, men det er jo rene jungelen der ute med ulike tester :p
Er fornøyd med babyplan :) Må kjøpes på nett. Ellers er det greit å ha Clearblue med ukesindikator for å følge med hvis/når du tester positivt :happy:
 
Enig med Skogsjente over. Jeg pleier å bestille Babyplan til å teste ofte, og ClearBlue med ukesindikator når jeg får positiv - da kan man følge litt med på stigningen (den viser 1-2 uker, 2-3 uker og 3+ uker). Du kan bestille CB med ukesindikator sammen med Babyplan testene, de pleier å ha god deal der.
Ikke bruk penger på tidligtester! De vanlige testene slår ut omtrent like fort.

Ellers får du kjøpt Make sure strimler på Kiwi/Meny/CC Mat til rundt en hundrelapp, jeg pleier å kjøpe de når jeg går tom for Babyplan.

Styr unna Metode og rfsu.
 
Hei

Kanskje noen her kan hjelpe meg :) Hvilke graviditetstester anbefaler dere?
Skal ha innsett på mandagen og må sikkert vente 14 dager etter før jeg kan teste, men det er jo rene jungelen der ute med ulike tester :p

Vil bare advare litt mot å teste for tidlig om du tar ovitrielle. Jeg får alltid skyggestreker på babyplan tidlig testene iallefall tom 11 dpo. Eller, du kan teste, men bare vit at en svak strek kan være ovitrielle
 
Back
Topp