Graviditetstester fra billig-tester.no

Appelsin12

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Januarlykke 2019
Marshmallows 2022
Noen som har prøvd disse, er de bra?
Prøver å få tak i noen man kan teste litt før med
Jeg leser de har en følsomhet på 25, men dette sier ikke meg så mye, er det andre tester som selges som registrerer høyere.
Noen som vet? :)

Jeg har og synes de funker greit, prøvd både strimmel og stav. Ganske mye billigere enn clearblue eller rfsu, så da har man anledning til å "svi av" noen tester uten å bli blakk! ;) skal være mer sensitiv enn digitale, men husker ikke helt terskel.

Kastet mine til slutt. Strimlene viste positiv og clearblue var negativ, var stadig hos legen for å måle hcg-nivå, men de var også negative. Ble så enig med legen om å kun bruke "kvalitetstestene", for de var sikrest. Mnd etter var clearblue-testen positiv, og nå er lille spire i magen 13 uker ❤

Er akkurat det jeg tenker på. Eneste som foregår i hodet mitt den tia er "når kan jeg teste" hehe. Men litt redd for å prøve dem dersom positiv kan slå ut å det er feil.

Har både i fra eBay og billigtester å ingen av di har vist feil hos meg :) men har hørt at di testene fra billigtester.no er mindre pålitelig enn di ifra eBay :) har tidligere brukt RFSU sine som man kjøper på butikk å di syns jeg er best :p

Får streker på nesten alle bt, fremdeles ikke gravid.. Møkka tester :-/ MEN! hvis du klarer å teste og ikke ni stirre på strekene, men holde deg rolig til den viser en tydelig og sterk strek, så ville jeg tatt bt :-) de viser ikke positiv uten at du er gravid, men de har så sterke skyggestreker.

Jeg har bare positiv erfaring med dem. Ja, fikk skyggestreker en gang, men da "måtte jeg se i ett spesielt lys" osv. Som hun over sier, de er positive dersom du ikke må stirre deg ihjel. Jeg har hørt motsatt enn hun over; mye mer negativt om de fra ebay... Hehe skal ikke være lett! Jeg bestiller fra billige-teste.dk (blir billigere å bestille fra den danske nettsiden) og legger inn rabattkode "10billigeteste" i rabattfeltet, da blir de såpass billige alle testene at jeg ikke bryr meg om det er skygge av og til - jeg bare tar flere hihi.. Og de selger jo Cb også da!

Last edited:
Har aldri fått skyggestreker fra BT! Er veldig fornøyd med dem :)

Ebay derimot(one step), har jeg fått skygge på! Og det tok en dag ekstra før den ble positiv. Testet med både BT og disse ebay-testene samtidig.

Okai, takk for alle svar =)
Da prøver jeg meg, å har bestilt!
Har ikke fått EL enda engang, men kan ikke vente med å teste, huff :D

cd2940c8098db19bbc134af536f1b5d2

Eneste bilde eg fant, men slik så mine ut, gang etter gang, men hcg-nivå hos legen var negativt.

Håper jeg bare var uheldig med mine pakker. Ser folk har bedre erfaringer enn meg, så håper de du får er bra :)

Jeg tester bare med testene fra billige-teste.DK/billige-tester.no.
Aldri fått antydning til strek uten at jeg har vært gravid, mens ebay-testene, lik den Babydrøm95 har på bildet sitt, ga såvidt skyggestrek når billigtestene ga sterk og tydelig strek etter IKM.

cd2940c8098db19bbc134af536f1b5d2

Eneste bilde eg fant, men slik så mine ut, gang etter gang, men hcg-nivå hos legen var negativt.

Håper jeg bare var uheldig med mine pakker. Ser folk har bedre erfaringer enn meg, så håper de du får er bra :)
Disse er fra ebay og ikke billige-tester.no/billige-teste.dk ? :P

Ok :) Så for at en strek skal være positiv så skal den være rød/rosa og ikke grå, som kun er en skyggestrek hvis jeg forstår riktig?

Jeg er ikke fornøyd med dem, gidde meg ofte skyggestreker rett før heksa kom på besøk.
Bestiller kun på ebay nå, de fungerer VELDIG godt og mye billigere også ;)
Om der kommer en strek til så kommer jeg til å svi av en digital med uke på, den er den desidert beste! ;)

Er det lett å se forskjell på skyggestreker og positive, de som er rød/rosa?
Blir spennende å prøve uansett, så får jeg heller kjøpe en clearblue dersom jeg er i tvil :)

Disse er fra ebay og ikke billige-tester.no/billige-teste.dk ? :P
Ser det sjøl nå, trodde jeg fant rette bilde, men detta er da fra jeg faktisk var gravid (har ikkje ebay-tester selv, fikk av ei venninne) ;) haha. Finner ikkje igjen de gamle bildene, det var de fra billigtester som tulla med meg, har kun brukt de og clearblue.

Wondfo fra billigtestee har jeg brukt, og så lenge man leser innenfor tidsfristen, har de vist rett hos meg. Har opplevd et par ganger å ha strek på alle tester som ikke ble noe mer, da var det nok en kjemisk. Og den store fordelen er jo at det er mer økonomisk for de testegale og de som prøver lenge, enn apotekets merker (som også kan gi skyggestreker, spesielt de med blått virkestoff og valunio). Av apotekets merke holder jeg meg til apotek 1 sine, samt cb digital bare for å få det sort på hvitt så mannen vet at det er rett :p

Brukte strimler fra billige-teste i 2 år. De viste aldri antydning til strek før jeg endelig var gravid! :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp