Graviditetstester, 12dpo i dag

Mortilprins

Elsker forumet
Fikk en liten blødning/spotting forrige fredag. Vil tro el var rundt 3.juni. Har endel symptomer som jeg har blitt bevisst på for noen dager siden og tok dermed to tester. En på kvelden og en dagen etterpå, ikke morgenurin. Så tok jeg en til på kvelden igår og en tidligere i dag (12dpo), heller ikke morgenurin. Syns jeg skimter to streker på 2 av testene, men den første og siste er blanke.

Hvordan hadde dere tolket disse testene? Skal nevnes at jeg tidligere har fått negative tester både dagen menstruasjonen skulle komme og 2 dager etterpå, men klar og tydelig positiv test en uke etterpå.

Image1529087392.504659.jpg

Image1529087407.395466.jpg

Fikk en liten blødning/spotting forrige fredag. Vil tro el var rundt 3.juni. Har endel symptomer som jeg har blitt bevisst på for noen dager siden og tok dermed to tester. En på kvelden og en dagen etterpå, ikke morgenurin. Så tok jeg en til på kvelden igår og en tidligere i dag (12dpo), heller ikke morgenurin. Syns jeg skimter to streker på 2 av testene, men den første og siste er blanke.

Hvordan hadde dere tolket disse testene? Skal nevnes at jeg tidligere har fått negative tester både dagen menstruasjonen skulle komme og 2 dager etterpå, men klar og tydelig positiv test en uke etterpå.

Vis vedlegget 262787
Vis vedlegget 262788
Helt klart strek på test nr 2 [emoji4] ser ikke noe på 3 og 4, men det kan være at det er annen sensitivitet siden det er en annen type test.

IMG_1855.JPG

Test nr3 i negativ filter

IMG_1917.JPG

Test nr4 i negativ filter. Man kan skimte en strek på den, men da en tjukkere strek enn den på nr3. Skimter det også når jeg ser på den i virkeligheten, men den ser nesten grå ut.

IMG_1785.JPG

Test nr1 og 2 i negativ filter. Da ser man strek på begge.

Herlig, dette må være babystreker!! :love7

Syns også jeg ser strek på den fra i dag i virkeligheten, men den ser nesten grå ut. Når jeg har redigert om til negativ filter (bilde lenger ned) så ser man en tjukkere strek enn på test nr3

Når du har gjort de om til negativ så syns jeg også at jeg ser strek på alle :) virker veldig lovende ut :)

Ser ut som babystrek :D jeg fikk positiv digital samtidig som denne svake streken fra babyplan 9 dpo

Vedlegg

• C45AEC51-AAE3-40F5-A089-5C96BBC17F36.jpeg
    C45AEC51-AAE3-40F5-A089-5C96BBC17F36.jpeg
    152,2 KB · Visninger: 386
  • A2C14122-555C-447B-BEB8-0F132499C902.jpeg
    A2C14122-555C-447B-BEB8-0F132499C902.jpeg
    434,4 KB · Visninger: 346
Har det noe å si at jeg tidligere har produsert HcG nivå sent? Vurderer å ta en digital allerede i morgen, men tenker hvis den blir negativ og jeg faktisk er gravid så kan det jo være jeg går uvitende gravid i flere uker.

Har det noe å si at jeg tidligere har produsert HcG nivå sent? Vurderer å ta en digital allerede i morgen, men tenker hvis den blir negativ og jeg faktisk er gravid så kan det jo være jeg går uvitende gravid i flere uker.
Da er det stor mulighet at du produserer sent no og. Slår den ikkje ut i morgon så tar du ny om 2 dager.

Back
Topp