Graviditetstestene?

WCE

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
De få som er her inne som har fått positive hvordan tester har dere tatt og blir de veldig mye sterkere for hver dag? Jeg tok igår på ettermiddagen og den jeg tok idag var ikke sterkere, kanskje litt svakere faktisk. Men så er jeg bare 10-11 dpo da. Brukte billigtest og det tok også laaang tid før teststreken kom opp.

Jeg har testet positivt hver dag siden lørdag, men de varierer litt i styrke. Ingen som er noe særlig sterkere enn utgangspunktet. Men ser folk skriver at det kan være sånn flere dager, og så plutselig blir det sterkere. :) Så får bare tro.

(legger ved et bilde fra tidligere en dag, men der du ser at testene ikke blir sterkere).

Vedlegg

• DSC_0191.jpg
    DSC_0191.jpg
    866,9 KB · Visninger: 72
Kan se at de har blitt sterkere :) Min fra idag tidlig er litt svakere enn den jeg tok igår på ettermiddagen. Men får vel la det gå litt mer tid, det er jo for det første veldig tidlig og for det andre så har vel ikke hcg rukket å stige så veldig mye fra igår ettermiddag til idag tidlig.

Den til høyre er den nyeste av de testene, og den svakeste. Så jeg ble litt bekymret. Men har tatt digital og den viste gravid 1+2. Og en tydelig strek på strimmel også i dag, to dager etter det bildet ble tatt. Så tror jeg må være gravid. Har jo ikke blødd, så kan jo ikke ha mistet?

Hvis du ikke har blødd har du nok ikke mistet:) Det er mange bekymringer som kommer med engang. Jeg mistet i september og da opplevde jeg dårlig stigning på testene og i tillegg så tok det mange minutter før teststreken kom opp. Vet ikke om det er derfor jeg mistet, men det gjør at jeg er veldig oppmerksom denne gangen.

Eg tok ein test Gravid stod det, har ikkje testa meir etter det. Fortrenger det trur eg, for tenker eg på det og gleder meg igjen, mister eg....

den øverste tok jeg i dag og den nederste tok jeg på tirsdag :)
ser ut som den har blitt litt sterkere??
eller?

image_1359052914082828.jpg

image_1358883261608706.jpg

Positiv test er positivt:-) jeg testet 3 dager før ikm og den var helt negativ.. Totalt.. Det var clear blue som skulle vise strek eller kryss. Testet igår på ikm-dagen, med en CB digital og den viste Gravid 1-2 :) clear blue mener testen kan slå ut 4 dager før forvententet ikm, og hvis du tester 3 dager før skal svaret være 88% sikkert. Så jeg gikk ut ifra at jeg ikke var, hehe.
Ang.farge på streken på slike tester så skal det vel i utgangspunktet bli sterkere for hver dag da HCG fordobler seg hele tiden, men kommer an på urinen også trodde jeg. Hvis den er for tynn (gjennomsiktig), så er den ugyldig hos legen som prøvesvar ihvertfall? Uansett så er en strek en strek :-)

ImageUploadedByBV Forum1359282372.314098.jpg

Her er mine tre. De er tatt med kort tids mellomrom og ikke på morgenurin 11 dpo :)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1359282358.322385.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1359282358.322385.jpg
    14,2 KB · Visninger: 10
Back
Topp