Graviditetstestene våre !

frk•sillymilly

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Sleng inn et bilde av testen(e) dine! Og gjerne hvor mange dpo og :)
Er selv en testetøs og har kun svidd av 3 tester denne runden. Innrømmer aldri hvor mange (har ikke tellingen heller) jeg har svidd av siste året :smiley-bounce012

Strimmelen er på onsdag og digital fra i går :love017

Er det vits å teste videre?

Jeg ville nok ha tatt en strimmel eller to med 2-3 dagers mellomrom for å se økningen, men jeg har vært veldig engstelig for kjemisk. Gratulerer med positiv test!! ❤️❤️ Og husk at du ikke MÅ teste mer, det er jo ingen tvil om at det har gitt utslag her! :) så lenge tanta holder seg unna er det ingen fare! :)

Jeg ville nok ha tatt en strimmel eller to med 2-3 dagers mellomrom for å se økningen, men jeg har vært veldig engstelig for kjemisk. Gratulerer med positiv test!! ❤️❤️ Og husk at du ikke MÅ teste mer, det er jo ingen tvil om at det har gitt utslag her! :) så lenge tanta holder seg unna er det ingen fare! :)

Takk :Heartred Gratulerer så mye til deg også!!

Jeg føler meg ganske gravid. Jeg får kanskje litt falsk trygghet av det? Har akkurat som krafig gangsperr/stølhet nederst i magen. Har også pupper som er veldig hormonsensitive:rendeer

Tar gjerne en test imorgen for å sjekke :)

Den som ligger under som vedlegg er IKM, den ville ikke inn i innlegget

Kremt. Jeg har svidd av maaaaaange

Vedlegg

• 20181128_181059.jpg
    20181128_181059.jpg
    499,1 KB · Visninger: 106
Jeg tør ikke legge ut bilde av alle testene mine :p

Screenshot_20181201-083133_Snapchat.jpg tror ikke denne kan bli mer positiv jeg. 4+7 idag. Aldri hatt så positiv test før, selv ikke så langt over ikm som nå. Testet en uke over IKM 1. Svangerskap. Da var testen bare halvparten så sterk. Håper det er et godt tegn

Vis vedlegget 281930 tror ikke denne kan bli mer positiv jeg. 4+7 idag. Aldri hatt så positiv test før, selv ikke så langt over ikm som nå. Testet en uke over IKM 1. Svangerskap. Da var testen bare halvparten så sterk. Håper det er et godt tegn
Det er nok et kjempegodt tegn!

4+4 (iflg klinikken)
4+5 (iflg befruktning)
Da kan jeg kanskje slutte å teste snart :D

Vedlegg

• 20181201_083915.jpg
    20181201_083915.jpg
    505,8 KB · Visninger: 95
Back
Topp