Graviditetstestene våre❤️

IMG_1604.JPG

Da melder jeg meg inn her :) Er 11 dpo men streken kom fort til syne innen 3 min. Er kvalm og føler meg veldig varm. Har vært litt svimmel innimellom også. Må på do hele tiden.
Har mistet i uke 5 før så håper denne sitter [emoji173]️ Litt usikker på termin dato da flere sier forskjellig, men tipper 8 februar [emoji173]️
 
Vis vedlegget 259983

Da melder jeg meg inn her :) Er 11 dpo men streken kom fort til syne innen 3 min. Er kvalm og føler meg veldig varm. Har vært litt svimmel innimellom også. Må på do hele tiden.
Har mistet i uke 5 før så håper denne sitter [emoji173]️ Litt usikker på termin dato da flere sier forskjellig, men tipper 8 februar [emoji173]️

Velkommen! Krysser fingrene for at denne sitter [emoji173]️
 
Vis vedlegget 259983

Da melder jeg meg inn her :) Er 11 dpo men streken kom fort til syne innen 3 min. Er kvalm og føler meg veldig varm. Har vært litt svimmel innimellom også. Må på do hele tiden.
Har mistet i uke 5 før så håper denne sitter [emoji173]️ Litt usikker på termin dato da flere sier forskjellig, men tipper 8 februar [emoji173]️

Velkommen!
 
Testet dagen forventet mens på fre 25.5. Har prøvd nå i 11 mnd, så veldig happy at det var positivt. Tatt noen tester i tidligere måneder for trodd at det nå stemte, men fått mensen rett etterpå. Så ble en test til på lørdagen og som en ser resultatet av på bildetSnapchat-627283749.jpg
 
Gratulerer alle sammen! Så gøy å se så mange positive tester. Jeg håper å kunne melde meg inn her etter hvert. Hvor fort etter EL testa dere og fikk positivt? Vil teste nå jeg - 3 dpo :p haha Utålmodig, much? :D
 
IMG_2720.JPG
Sniker litt her på februargruppa [emoji28] Mine tester 8 dpo, 9 dpo og 10 dpo (idag)! Tror ikke jeg tør å sette meg på terminlista før ikm [emoji85]
 
Gratulerer alle sammen! Så gøy å se så mange positive tester. Jeg håper å kunne melde meg inn her etter hvert. Hvor fort etter EL testa dere og fikk positivt? Vil teste nå jeg - 3 dpo :p haha Utålmodig, much? :D

Jeg fikk første positive 8DPO. Og 1-2 på digital 9 DPO.
 
Back
Topp