Graviditetstestene våre❤️

Ja kjøp en 2pakkning så har du til å få med deg stigningen[emoji1][emoji173]️

Ja jeg sa det til samboer i går faktisk! Tenk på de som tar kun 1 test også ikke noe mer[emoji15] Jeg skjønner ikke de som klarer det[emoji23] Jeg kommer til å ta enda en om en uke liksom. Også er jeg spent på om jeg klarer å slutte etter den[emoji23][emoji85] Uff ikke bra vettu...
Det skal jeg gjøre[emoji7] men kan jeg ta en digital idag tror du? Jeg har nok spurt om det tidligere også, men må ha det inn med høygaffel[emoji23]

Det var mindre stressende og ta bare en test altså[emoji85] to streker = gravid, ferdig med det liksom. Men nå - tyder styrke på strekene og blir helt tullerusk om streken er litt svakere enn gårdagens[emoji28]
 
Det skal jeg gjøre[emoji7] men kan jeg ta en digital idag tror du? Jeg har nok spurt om det tidligere også, men må ha det inn med høygaffel[emoji23]

Det var mindre stressende og ta bare en test altså[emoji85] to streker = gravid, ferdig med det liksom. Men nå - tyder styrke på strekene og blir helt tullerusk om streken er litt svakere enn gårdagens[emoji28]

Ja du kan nok ta en nå ja:) Vet ikke hva som er best, om du tar den ettermiddag/kveld eller på morgenen.
Skulle ønske jeg klarte å slå meg til ro nå jeg også. Men jeg vil så gjerne se 3+[emoji85]
 
Da har jeg bestilt to digitale på billige-tester.no, så da mååå jeg jo faktisk vente til over helga med å ta[emoji85]
 
Det skal jeg gjøre[emoji7] men kan jeg ta en digital idag tror du? Jeg har nok spurt om det tidligere også, men må ha det inn med høygaffel[emoji23]

Det var mindre stressende og ta bare en test altså[emoji85] to streker = gravid, ferdig med det liksom. Men nå - tyder styrke på strekene og blir helt tullerusk om streken er litt svakere enn gårdagens[emoji28]

Jeg tipper du får utslag på digital.
Jeg fikk første positive test 8DPO med en svak strek, og tok digital dagen etter på 9DPO, og den viste da 1-2!
 
Back
Topp