Graviditetstestene våre❤️

Image1527182823.564314.jpg
Her er alle strimmeltestene mine:) Måtte jo ta alle for å se stigningen[emoji85] så blir det nok en digital i morgen også en til igjen om en ukes tid[emoji28] Uff testetøs det er meg.
 
Da prøver jeg meg på en digital i morgen også! Tror vi ligger ganske likt an i løypa[emoji1]
Så herlig med 2-3[emoji173]️[emoji173]️

Ja, tror vi ligger ganske likt ja. Vi var i alle fall ganske likt på antall DPO, men vi kan vel likevel ha kommet litt ulikt i forhold til uker og dager, for det går jo etter siste mens.

Ja, veldig kjekt og ikke minst betryggende å se 2-3 i dag!

Vis vedlegget 259621
Her er alle strimmeltestene mine:) Måtte jo ta alle for å se stigningen[emoji85] så blir det nok en digital i morgen også en til igjen om en ukes tid[emoji28] Uff testetøs det er meg.

Du er ikke den eneste.
Men jeg er tom for strimmeltester nå. Har to digitale til, så tenker jeg kanskje tar en i slutten av neste uke for å se om jeg får 3+.
 
Ja, tror vi ligger ganske likt ja. Vi var i alle fall ganske likt på antall DPO, men vi kan vel likevel ha kommet litt ulikt i forhold til uker og dager, for det går jo etter siste mens.

Ja, veldig kjekt og ikke minst betryggende å se 2-3 i dag!



Du er ikke den eneste.
Men jeg er tom for strimmeltester nå. Har to digitale til, så tenker jeg kanskje tar en i slutten av neste uke for å se om jeg får 3+.

Godt å høre at jeg ikke er den eneste testomanen[emoji85]
Håper jeg får 2-3 i morgen[emoji1]
 
Ha synes dere om disse egentlig?
Nederste er fra imårrest - CD 25 (aner ikke dpo)
Øverste er fra CD 23 på kveld..
03fd054ff50606374e6b958caf91ac67.jpg
 
Har ikke vært så nøye på akkurat det nei[emoji849] men ser at mine er sterkere på ettermiddagen også[emoji4] IKM er vel på tirsdag, når bør strekene være like sterke?
Tester du til samme tid hver dag?:) Jeg pleier å få litt sterkere strek på ettermiddagen[emoji295]️
 
Har ikke vært så nøye på akkurat det nei[emoji849] men ser at mine er sterkere på ettermiddagen også[emoji4] IKM er vel på tirsdag, når bør strekene være like sterke?

Det er ikke alle tester som får to streker som er like sterke, så jeg vet ikke om det er noe å gå etter:) Er jo forskjellig fra test til test. Men prøv deg på en digital som viser uke kanskje? Også vente en ukes tid også ta en til og se om den stiger?:)
 
Det er ikke alle tester som får to streker som er like sterke, så jeg vet ikke om det er noe å gå etter:) Er jo forskjellig fra test til test. Men prøv deg på en digital som viser uke kanskje? Også vente en ukes tid også ta en til og se om den stiger?:)
Ja, jeg må nok gjøre det:) ved tidligere sv.skap har jeg tatt en test rundt ikm og vært fornøyd med det liksom - nå er jeg helt gal jo![emoji23]
 
Ja, jeg må nok gjøre det:) ved tidligere sv.skap har jeg tatt en test rundt ikm og vært fornøyd med det liksom - nå er jeg helt gal jo![emoji23]

Ja kjøp en 2pakkning så har du til å få med deg stigningen[emoji1][emoji173]️

Ja jeg sa det til samboer i går faktisk! Tenk på de som tar kun 1 test også ikke noe mer[emoji15] Jeg skjønner ikke de som klarer det[emoji23] Jeg kommer til å ta enda en om en uke liksom. Også er jeg spent på om jeg klarer å slutte etter den[emoji23][emoji85] Uff ikke bra vettu...
 
Her er mine fra 11, 12 og 13 dpo.:joyful: Den digitale er fra 10 dpo, hadde strimmel da og men den er forsvunneto_O Er 13 dpo i dag så den nederste strimmelen er fra i dag
 

Vedlegg

  • 20180525_114139.jpg
    20180525_114139.jpg
    874,1 KB · Visninger: 145
  • 20180525_114350.jpg
    20180525_114350.jpg
    718,1 KB · Visninger: 135
Back
Topp