Graviditetstest!

Mamma40

Betatt av forumet
Jeg tok en vanlig test forrige uke og den var positiv med en svak strek nr.2.
Tok en ny digital i dag og den var negativ.Hvilken kan jeg stole på?

Den digitale har nok rett er jeg redd...

Jeg er en av de som alltid får positive CB uten å være gravid. Strek er strek får man høre, men det stemmer ikke.. Det er derfor det er fint å kontrollere med den digitale..

Lykke til i neste PP håper dere lykkes! [:)]

Jeg tror nok desverre jeg hadde stolt på den digitale.

jeg tror jeg hadde dobbelt sjekket med en test til... [:)]

Hvis jeg skal dobbeltsjekke med en til,hvilken bør jeg velge da???En digital eller en vanlig???Og hvor lenge bør jeg vente før jeg tester på nytt???Mange spm hehe[;)]

Jeg hadde kjøpt 2 til med sånne streker[:D] Haha... Clearblue viste neg på meg, mens easy et eller annet (den andre typen på apoteket) viste positivt på begge testene

Kanskje d....for jeg brukte ikke morgenurinen til den digitale testen...

Får prøve på nytt om noen dager da.
Begynner å bli litt pinlig å gå på apoteket å kjøpe tester...hehe[8D]

Bor på en liten lokal plass der alle kjenner alle[;)]

Har ringt legen nå og bestilt time til i morgen tidlig kl.9,så jeg kan få sjekket det ordentlig[:D]

Om streken forrige uke var tykk og klar og du ikke har hatt en blødning siden, så vil jeg tro at du er gravid.

hcg nivået synker sakte etter en abort (eller kjemisk), og før den "registreres" av kroppen så må embryoet skille seg fra livmorveggen før den stopper videre hcg produksjon.

Om streken var tynn som en nål forrige uke, så er du nok ikke gravid og du har ikke vært det heller

Kjøper du tester på nett så er det rimeligere og mindre flaut, jeg handlet hos billigetester når jeg testet

Lykke til :)

ville testet igjen om noen dager.lykke til[:)]

Da hadde jeg bedt om en hcg blodprøve på legekontoret.. koster vel 65kr eller så... og er 100%

Tok en ny vanlig test i går og den var negativ.....da får je bare kose med med han jeg har så lenge[;)]

Back
Topp