Graviditetstest!

Julinis

Trebarnsmamma i mars <3
Hvilken graviditetstester har dere brukt?? Noen her som har prøvd slike lavpristester du kan bestille og får i posten?? sånne strips? :)

både cb digital og tester fra billigtester.no (men ikke strips, syns det så litt ekkelt ut...?!?[8|])
Har sikkert tatt nermere 10tester snart, hadde så mange liggende...[;)]

Ekkelt?? hehe Hadde tre stk og jeg har tatt alle tre,alle er positive,men må nok kjøpe en Clear Blue alikevel.. Men de kan jo ikke være positive tre stk uten å være det?? Har tatt noen før og,som var negative... hehe

Har brukt alle typer tester, men synes faktisk billigstrimlene er best. Liker at man kan kjøpe i så store mengder pga pris og da følge med på at streken blir sterkere og sterkere. Ellers så synes jeg CBD er bra, da slipper man tolkning [:D] (tiltross for at det er litt gøy :p)

Ved forrige graviditet brukte jeg noen fra apoteket, rapid response eller noe. Men denne gangen hadde jeg et lite lager med billige strips fra billigetester. Og de funker minst like bra. Bedre egentlig fordi jeg har mange av de, hehe. Det er kjeeempedyrt med merketester, men de billige stripsene har samme sensitivitet som de dyre.

Jeg brukte cbd. Den det står gravid/ikke gravid på. Supert med sikkert svar, men jeg opplevde at
jeg testet negativt flere ganger før jeg endelig testet positivt, 2 dager etter forventet menstruasjon.
Så den er nok ikke like sensitiv som de med strek.

ORIGINAL: Eltana

Jeg har kjøpt staver fra billige tester. Kom VELDIG tydelig fram der for min del, når jeg skjønte at det ikke var kryss jeg skulle se etter, men to streker...

Det er fort gjort   

ORIGINAL: Julinis

Ekkelt??

Hehe, nei det er sikkert ikke det. Men jeg forsto at da måtte du først tisse i en kopp etc å så legge denne papirlappen oppi osv...så for meg mye søl jeg da... Iforhold til å tisse på en pinne hvor du setter lokket på med en gang...
Men jeg har aldri prøvd, så det er nok sikkert ikke det[:D]

Jeg har prøvd både staver og strimler fra billigtester.no. Syns de fungerte veldig bra [:)] Det var på strimlene jeg fikk de første positive. [;)] Så tok jeg en CB digital. Men jeg ventet med den til jeg hadde tatt noen billigtester. På grunn av prisen.

Jeg har bare brukt CB. Men den siste var av de som viste hvor langt på veg man er. Fikk opp 1-2 uker, og det stemmer jo etter mine beregninger også. Litt dyrere enn de andre, men artig [:)]

Back
Topp