graviditetstest!

tvilling88

Andre møte med forumet
Hei! Lurer på om noen her vet om hvor lang tid jeg må vente for å ta en graviditetstest etter samleie? tok en 3 dager etter, men den var negativ, lurer på om jeg tok den for tidlig? Har ei jente på 7mnd, så vil helst ikkebli gravid igjen nå[8|]

vent til den dagen du egentlig skal ha mensen, kanskje et par dager etter..
du kan jo alltids bruke prevansjon[8|]

ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~

vent til den dagen du egentlig skal ha mensen, kanskje et par dager etter..
du kan jo alltids bruke prevansjon[8|]

dette lurer jeg også på...

jeg har ikke fått mensen etter fødsel, brukt spiral et halvt år -tok den ut pga komplikasjoner, hadde ubeskyttet sex i underkant av en uke etter uttak (rett og slett fordi vi glemte oss..[&:]) -når kan jeg eventuelt teste? Aner jo ikke når jeg skal ha mensen..

Prevensjon er et godt triks.

og det står jo tydelig på testen når man skal teste.

ja, men jeg tok testen den dagen jeg skulle ha mensen, men da var det jo bare 3 dager siden vi hadde sex, har enda ikke fått igjen mensen. 4 dager over nå!

jaja, får vel ta en til om et par dager.. bruker liksom å få mensen på samme tid hver måned:S

men hvis du ikke har fått igjen mensen etter fødselen så kan du vel ikke vite når den skal komme, er jo ikke sikkert syklusen er den samme som tidligere.
Men om den er og du hadde sex tre dager før du skulle ha den, så er det vel ikke så sannsynlig at du er gravid.
Har jo eggløsning 14 dager før mensen

Jeg fikk beskjed om det ikke slo ut på testen før 14dager etter sex.

ORIGINAL: MichelinMamma

dette lurer jeg også på...

jeg har ikke fått mensen etter fødsel, brukt spiral et halvt år -tok den ut pga komplikasjoner, hadde ubeskyttet sex i underkant av en uke etter uttak (rett og slett fordi vi glemte oss..[&:]) -når kan jeg eventuelt teste? Aner jo ikke når jeg skal ha mensen..

då ville eg ha venta ca 3-4 uker etter uhellet og så teste. og viss mensen kommer før det,så veit du jo at du ikkje er gravid[:)]

Back
Topp