Graviditetstest

Ananasmamma00

Andre møte med forumet
Jeg og samboeren prøver å få barn igjen, men nå er jeg usikker på når jeg kan begynne å teste meg. Første dag i mens var 3. Juli, vi hadde samleie 10. - 11. og natt til idag den 14. Juli. Når kan jeg begynne å teste? Når fikk dere positiv test?
Med første fikk jeg ikke positiv før jeg var 9 uker på vei..
 
Jeg og samboeren prøver å få barn igjen, men nå er jeg usikker på når jeg kan begynne å teste meg. Første dag i mens var 3. Juli, vi hadde samleie 10. - 11. og natt til idag den 14. Juli. Når kan jeg begynne å teste? Når fikk dere positiv test?
Med første fikk jeg ikke positiv før jeg var 9 uker på vei..
Med eldste fikk jeg positiv test 9dpo (altså omtrent 23-24dager etter første dag med mens) :)
 
Jeg og samboeren prøver å få barn igjen, men nå er jeg usikker på når jeg kan begynne å teste meg. Første dag i mens var 3. Juli, vi hadde samleie 10. - 11. og natt til idag den 14. Juli. Når kan jeg begynne å teste? Når fikk dere positiv test?
Med første fikk jeg ikke positiv før jeg var 9 uker på vei..
Vet du når du pleier få eggløsning?
En gjennomsnittlig syklus er rundt 28 dager. Men hvis du har litt korte sykluser kan du ha hatt eggløsning allerede, hvis ikke kan det enda være noen dager til :)
Så kommer til ann på syklusen din når du kan begynne å teste.

Masse lykke til med prøvingen :)
 
Vet du når du pleier få eggløsning?
En gjennomsnittlig syklus er rundt 28 dager. Men hvis du har litt korte sykluser kan du ha hatt eggløsning allerede, hvis ikke kan det enda være noen dager til :)
Så kommer til ann på syklusen din når du kan begynne å teste.

Masse lykke til med prøvingen :)
Nei har veldig uregelmessig syklus, men har tatt eggløsningstest fra clearblue. Var først en tom sirkel, men så kom det blinkefjes. Var tom for tester en dag, og når jeg fikk nye så var det en tom sirkel igjen, så jeg gikk sikkert glipp av eggløsninga. Men vi hadde samleie den dagen jeg ikke testa.
Håper det sitter iallefall

Tusen takk!
 
Back
Topp