NV94

Blir kjent med forumet
Hei!
Samboeren min og jeg prøver å få en liten til, og vi hadde samleie da jeg hadde eggløsning.

3 uker etter har jeg kjent ekstreme murringer og stikk på sidene av magen. I dag kjente jeg kraftig stikk i korsryggen også. Disse tegnene kommer og går. Har ingen andre tegn på graviditet utenom det jeg skriver over.

Har noen graviditetstester liggende hjemme og tok en i dag på formiddagen (ikke morgenurin), den viste negativ. Mulig jeg tok den for tidlig? Forventer mensen om 6 dager. Når bør man tidligst ta en test? Jeg er klar over at man bør ta morgenurinen, men jeg rakk ikke pga datteren min var med meg før barnehagen og var bare så utrolig utålmodig i dag så måtte ta den etter levering i bhg

Hva tenker dere? Hva slags tegn har dere hatt i uke 3?
 
Hei, hvordan går det med deg? Man kan ta test 6 dager før ikm(metode tidlig test sier det) men det er beste hvis man kan vente til mensen uteblir. En ting her jeg forstår ikke, du hadde eggløsning og det var 3 uker etter den at du hadde symptomer? Og at du forventet mens 6 dager senere? Eggløsning kommer 12 til 15 dager før mens så jeg er litt fortvilet men kan blir jeg er bare trøtt :angelic:
 
Hei, denne skjønte ikke jeg heller. 3 uker etter eggløsning og samleiet, er det nå? Eller mener du "i uke 3" talt fra første dag i siste mens?
I uke 3++ (altså ei uke og litt til etter eggløsning) kjente jeg også mensmurringer og stikk, men jeg trodde det var mensen som kom, og kjente ikke noe særlig til andre symptomer :) Men det kan variere veldig etter hva jeg har lest her inne!
Krysser fingrene for at du tester positivt om noen dager! :Heartred
 
Back
Topp