Graviditetstest Tidlig - ABBLO

Har ikke prøvd eller hørt om, men ville nok ligget langt unna. De fleste tester er ofte mer sensitive enn de "skal" være og kan få skyggestreker eller positive som ikke egentlig skal være positive.
En kan ha hcg opp til 5 uten å være gravid.
Tenker at disse testene kan gi enda flere nedturer (falske oppturer) enn de vanlige tidlig-testene

På esken står det jo faktisk 25 mlU/ml, så vet ikke helt om jeg ville stolt på det :p Uansett om de hadde vært på 5, ville jeg nok ikke brukt disse. Som Eskimonika sier, så ville man nok bare fått enda flere falske forhåpninger...

5 og under blir jo regna som "ikke gravid" så disse hadde jeg ikke stolt på isåfall!

Jeg prøvde disse en pp for en stund siden. Ble ikke positiv og fikk ingen skygge heller. Var ikke gravid, så den ga meg rett resultat hvertfall:)

På esken står det jo faktisk 25 mlU/ml, så vet ikke helt om jeg ville stolt på det :p Uansett om de hadde vært på 5, ville jeg nok ikke brukt disse. Som Eskimonika sier, så ville man nok bare fått enda flere falske forhåpninger...

Ja, det står jo faktisk 25 på esken. Så kanskje det bare er en skrivefeil :dontknow Men enig med dere altså. Har aldri hørt om den jeg heller, men ble nysgjerrig :rolleyes:

Står dette i teksten lengre ned: "Graviditetstestens følsomhet er 5 mlU/mL (Vanlige tester har 25mlU/mL)". Så er nok ikke skrivefeil, kanskje bilde av feil pakning.

Står dette i teksten lengre ned: "Graviditetstestens følsomhet er 5 mlU/mL (Vanlige tester har 25mlU/mL)". Så er nok ikke skrivefeil, kanskje bilde av feil pakning.

Hehe, nei, det var ikke skrivefeil. Bare feil på bildet. Jeg har bare aldri hørt om tester som har en følsomhet på 5 mIU/ML. Bestilte på torsdags kveld og fikk de i posten på fredag. Må jo prøve.. :rolleyes:

IMG_20171231_004247.jpg

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp