Graviditetstest... Oppdatert/m bilde

ORIGINAL: Labambie

Når jeg ser testen tenker jeg for mye urin. Da blir de gjerne sånn. Kan regnes som ugyldig og du bør ta en ny. 

Signerer denne jeg

Da blir det vel å kjøpe ny test i morgen om jek ikke får tatt det hos legen

Når jeg ser testen tenker jeg for mye urin. Da blir de gjerne sånn. Kan regnes som ugyldig og du bør ta en ny. 

sign

Jeg ville tatt en ny i mrg ja, men kanskje kjøpe digital fra Clear blue eller noe sånt, så er det litt tydeligere[;)]

ORIGINAL: carinasverden

Jeg ville tatt en ny i mrg ja, men kanskje kjøpe digital fra Clear blue eller noe sånt, så er det litt tydeligere[;)]

Ja. Og ikke tiss rett på, men samle urin i en beholder så slipper du at det blir for mye eller for lite.

Ser jo helt klart 2 streker da, så gratulerer?!!???
Plukk testen fra hverandre å hold den mot lyset, så kanskje du blir klokere [;)]

d ser ut som om d er kommet for mye urin eller noe. ville tatt en ny test for å værer sikker.

ORIGINAL: carinasverden

Ja. Og ikke tiss rett på, men samle urin i en beholder så slipper du at det blir for mye eller for lite.

Kan se positiv ut ja.

Men ville også tisset i en kopp og tatt en ny test i morgen...

Ser ut som testen har drukna i tiss å det er derfor det er kommet den rosa skyggen der som den andre streken kunne kommet. så ville tatt en ny i morgen og samla urin i en beholder. kjøp med et sånn glass på apoteket å bare dypp den delen med rispene på og ikke noe lenger enn det som står anvist på bruksanvisningen [;)]

Positiv..!

Har du tester fra billige-teste? De er supersensitive, jeg har fått positiv test lenge før IKM de to gangene jeg har vært gravid, og aldri fått falsk positiv.

Syns ikke den ser positiv ut jeg. Signerer de andre. Ser ofte sånn ut, hvis det er for mye urin på den, og kjøp deg et sånn urinprøvebeger. Kjøper du en digital test så er du i hvertfall sikker, og slipper å se etter streker. :)

Back
Topp