Graviditetstest... Oppdatert/m bilde

Traktortuppaoggutten

Elsker forumet
Tviler sterkt på at jeg er gravid, men måtte ta en test før jeg i det heletatt fikk snakke med
legen, men MÅ jeg vente til i morgen tidlig med å ta testen???

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dette ble jeg i allefall ikke klok på[8|]

Skulle nok heller ha kjøpt den digitale testen der det står gravid eller ikke i ruten på...

Ble en kraftig negativ strek, men så ser det ut som det har kommet noe på halve ruten
og under der kan det se ut som en svak strek, men ikke sikker...

hm...

Jeg tok på kvelden, før IKM og fikk en svaaak positiv!! Kan nok være negativ selv om du er gravid, men kommer jo litt an på f.eks hvor langt du evt er på vei[:)] Og jo lenger det er siden sist du tissa, jo bedre[;)]

ORIGINAL: *Precious*

Jeg tok på kvelden, før IKM og fikk en svaaak positiv!! Kan nok være negativ selv om du er gravid, men kommer jo litt an på f.eks hvor langt du evt er på vei[:)] Og jo lenger det er siden sist du tissa, jo bedre[;)]

Da tror jeg at jeg tørr å ta den nå siden jeg ikke har vært på do på aldri så lenge slik at jeg slipper å lure noe mere på det
i natt slik at det forstyrrer nattesøvnen. Går jo på p-stav så er temmelig sikker på at det ikke er noe, men man
lurer jpo bestandig litt ekstra når man har testen tilgjengelig[8|]

ORIGINAL: Bleiemos

Hvis du har passert IKM er det bare å tisse![:)]

tror det...

Tiss i vei, og oppdater etterpå da..[;)]

ORIGINAL: Nina*Pina

[:)]

ORIGINAL: MammatilSander

[:D]

ORIGINAL: Traktortuppaoggutten

ORIGINAL: *Precious*

Da tror jeg at jeg tørr å ta den nå siden jeg ikke har vært på do på aldri så lenge slik at jeg slipper å lure noe mere på det
i natt slik at det forstyrrer nattesøvnen. Går jo på p-stav så er temmelig sikker på at det ikke er noe, men man
lurer jpo bestandig litt ekstra når man har testen tilgjengelig[8|]

Er det ikke p-staven som har vist seg å ikke være så sikker allikavel?

Du får oppdatere når du har tisset[;)]

Bilde [:D]

vi er flinke å se!! Hvis oss bilde[:D]

Sier som de andre her jeg [:)] BILDE!! [:D]

Går jo på p-stav så er temmelig sikker på at det ikke er noe

jeg kjenner enn som fikk knallsterke positive tester, flere stk faktisk uten å være gravid når hun hadde p-stav. så tror jeg hadde bedt om å få tatt en blodprøve for å sjekke det skikkelig ut.. 

Når jeg ser testen tenker jeg for mye urin. Da blir de gjerne sånn. Kan regnes som ugyldig og du bør ta en ny. 

Back
Topp