Graviditetstest og Ovitrelle

Nimmelim

Glad i forumet
Dere som har testet Ovitrelle ut av kroppen; når sånn ca sluttet Ovitrelle å gi utslag? Og hvis den enda ga utslag på test 10 dager etter, hvor sterk var streken?
 
To ganger har ovitrelle hengt i 7-8 dager hos meg, den siste gangen når det endte i kjemisk så ble testen aldri helt blenda. Det var en supersvak skygge der i noen dager som ble sterkere etterhvert.
 
Hos meg har ovitrelle'n sitte i helt opp til 14 dager før testen ble blenda.
 
8 dager på meg. Veeeldig svak den siste dagen :)
 
På dag 7 etter Ovitrelle var streken ganske så tydelig. Jeg er på 10ende dagen nå, og de siste to dagene har jeg måtte myst ORDENTLIG for å se antydning av strek. I morgest var den noe sterkere igjen :eek: ting ble plutselig mye mer spennende enn først antatt.
 
På dag 7 etter Ovitrelle var streken ganske så tydelig. Jeg er på 10ende dagen nå, og de siste to dagene har jeg måtte myst ORDENTLIG for å se antydning av strek. I morgest var den noe sterkere igjen :eek: ting ble plutselig mye mer spennende enn først antatt.

Daaaaa tror jeg du er graviiiid :smiley-bounce012

8 dpo, eller 10 dager etter ovitrellen var satt , så jeg den svakeste streken. Jeg testet ovitrellen ut av kroppen. 9 dpo ble den sterkere igjen og da var jeg ganske sikker på at jeg var gravid. Dagen etterpå ,10 dpo, var jeg sikker!

Maasse lykke til med testen i morgen!

Husk å fortelle oss her da hvordan det går ;).
 
Daaaaa tror jeg du er graviiiid :smiley-bounce012

8 dpo, eller 10 dager etter ovitrellen var satt , så jeg den svakeste streken. Jeg testet ovitrellen ut av kroppen. 9 dpo ble den sterkere igjen og da var jeg ganske sikker på at jeg var gravid. Dagen etterpå ,10 dpo, var jeg sikker!

Maasse lykke til med testen i morgen!

Husk å fortelle oss her da hvordan det går ;).
Den var heeeelt blenda i morgest, så regner med at alle tester før dette var Ovitrelle:rolleyes: Nå tør jeg ikke teste mer på en stund :confused: er 10 dpo i morgen, rugedag 8. Tester kanskje i morgen hvis jeg vurderer urinen konsentrert nok.. :p er så redd for å få en skikkelig nedtur.
 
Den var heeeelt blenda i morgest, så regner med at alle tester før dette var Ovitrelle:rolleyes: Nå tør jeg ikke teste mer på en stund :confused: er 10 dpo i morgen, rugedag 8. Tester kanskje i morgen hvis jeg vurderer urinen konsentrert nok.. :p er så redd for å få en skikkelig nedtur.

Uff, den ovitrellen....

Krysser fingrene for en gledelig overraskelse til deg snart :)
 
Jeg testet idag, er 9 dager etter at Ovitrellen ble satt, og fikk en veldig, veldig svak strek. På klinikken sa de at den burde være ute til idag, men at den kunne sitte i lengre.
 
Jeg testet idag, er 9 dager etter at Ovitrellen ble satt, og fikk en veldig, veldig svak strek. På klinikken sa de at den burde være ute til idag, men at den kunne sitte i lengre.
Min var ikke ute før morgenen, 11 dager etter Ovitrelle :) vært blenda siden..
 
Hos meg har ovitrelle'n sitte i helt opp til 14 dager før testen ble blenda.

Hos meg også. Positiv test nå 14 dager etter ovitrelle på 10 dpo, negativ samme kveld. Ikke gravid.
 
10 dager etter ovitrellen var min først helt hvit, men det kom en svak strek etter ei god stund. Dag 11-12-13 var det helt hvitt igjen.
Gyn sa at den satt i ca 10 dager, men kunne sitte litt lengre.
 
ei. Litt usikker om det er noen her fortsatt.
Jeg har gått på GONAL-F en stund og etter satt jeg OVITRELLE. Fikk da «falsk» positiv svar fra dag 2 etter jeg satt sprøyten, nå er jeg på dag 9 men negativ test. Hva kan dette være? Er det noe sander til at jeg kan ha et positiv svar etter dag 14?
 
ei. Litt usikker om det er noen her fortsatt.
Jeg har gått på GONAL-F en stund og etter satt jeg OVITRELLE. Fikk da «falsk» positiv svar fra dag 2 etter jeg satt sprøyten, nå er jeg på dag 9 men negativ test. Hva kan dette være? Er det noe sander til at jeg kan ha et positiv svar etter dag 14?
9dpo er ovitrelle ute men ikke sikkert kroppen din har begynt å produsere nok HCG dersom du er gravid. Test om et par dager så ser du.
 
Fikk flaks positiv lenge hadde ovitrelle som hcg støtte etter insett. Klinikken ble lurt også for var positivt på test dag og de mente da at den skulle være ute. Hengt lenge igjen hos meg ..ofte 10-14 dager.. men har da tatt halv ovitrelle flere ganger etter insett ..spennende men også veldig forvirrende.. krysser fingrene for deg..
 
Back
Topp