Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På dag 7 etter Ovitrelle var streken ganske så tydelig. Jeg er på 10ende dagen nå, og de siste to dagene har jeg måtte myst ORDENTLIG for å se antydning av strek. I morgest var den noe sterkere igjen ting ble plutselig mye mer spennende enn først antatt.
Den var heeeelt blenda i morgest, så regner med at alle tester før dette var Ovitrelle Nå tør jeg ikke teste mer på en stund er 10 dpo i morgen, rugedag 8. Tester kanskje i morgen hvis jeg vurderer urinen konsentrert nok.. er så redd for å få en skikkelig nedtur.Daaaaa tror jeg du er graviiiid
8 dpo, eller 10 dager etter ovitrellen var satt , så jeg den svakeste streken. Jeg testet ovitrellen ut av kroppen. 9 dpo ble den sterkere igjen og da var jeg ganske sikker på at jeg var gravid. Dagen etterpå ,10 dpo, var jeg sikker!
Maasse lykke til med testen i morgen!
Husk å fortelle oss her da hvordan det går .
Den var heeeelt blenda i morgest, så regner med at alle tester før dette var Ovitrelle Nå tør jeg ikke teste mer på en stund er 10 dpo i morgen, rugedag 8. Tester kanskje i morgen hvis jeg vurderer urinen konsentrert nok.. er så redd for å få en skikkelig nedtur.
Min var ikke ute før morgenen, 11 dager etter Ovitrelle vært blenda siden..Jeg testet idag, er 9 dager etter at Ovitrellen ble satt, og fikk en veldig, veldig svak strek. På klinikken sa de at den burde være ute til idag, men at den kunne sitte i lengre.
Min var ikke ute før morgenen, 11 dager etter Ovitrelle vært blenda siden..
Hos meg har ovitrelle'n sitte i helt opp til 14 dager før testen ble blenda.
9dpo er ovitrelle ute men ikke sikkert kroppen din har begynt å produsere nok HCG dersom du er gravid. Test om et par dager så ser du.ei. Litt usikker om det er noen her fortsatt.
Jeg har gått på GONAL-F en stund og etter satt jeg OVITRELLE. Fikk da «falsk» positiv svar fra dag 2 etter jeg satt sprøyten, nå er jeg på dag 9 men negativ test. Hva kan dette være? Er det noe sander til at jeg kan ha et positiv svar etter dag 14?