Graviditetstest *nå med bilde*

Smooshkin

Glad i forumet
Tok en CB test i går ettermiddag, 2 dager før IKM.. Og resultatet syns eg var veldig rart.. Fikk en blå vannrett strek, pluss en veldig svak/tynn loddrettstrek.. Prøvde å ta bilde av testen, men den tynne streken vises nesten ikkje på bildet.. Ser det bedre med augene for å si det slik :-) Den loddrette streken er mye tynnere enn den som er vannrett... Hva kan dette bety egentlig?

Sikkert en sånn berømt sytrådstrek som CB-ene plages med

Du får nesten bare ta en ny test, og den er positiv om du får en bred blå strek. Lykke til!

Septembergut skrev:
Tok en CB test i går ettermiddag, 2 dager før IKM.. Og resultatet syns eg var veldig rart.. Fikk en blå vannrett strek, pluss en veldig svak/tynn loddrettstrek.. Prøvde å ta bilde av testen, men den tynne streken vises nesten ikkje på bildet.. Ser det bedre med augene for å si det slik :-) Den loddrette streken er mye tynnere enn den som er vannrett... Hva kan dette bety egentlig?

Oki.. Kan legge inn bilde, men streken vises nesten ikkje på bildet da..

skal det være ett kryss i første ruta på cb`en? Har ikke tatt sånn test så vet liksom ikke helt hvordan de skal se ut når de er positive..

Ja.. Kryss betyr positiv.. En vannrett strek betyr negativ!

Ta en ny om ett par dager, gjerne digital så får du det sort på hvitt

Lykke til!

Det ser dessverre ut som en sytrådstrek ja Men ikke gi helt opp, streken kan bli bred og fin etterhvert! Lykke til

AnneMy skrev:
Ta en ny om ett par dager, gjerne digital så får du det sort på hvitt

Lykke til!

Ja eg venter nye tester i poster! Forhåpentligvis så kommer de i morgen:-)

Min test som var lik slo likt ut... så tok jeg en digital. Den var positiv :)

det beste er vel å ta de som står gravid eller ikke gravid på

Back
Topp