Graviditetstest fra Billig tester

nemo

Andre møte med forumet
Tenkte jeg skulle teste meg i dag, men så har jeg klart å rote bort "bruksanvinsningen". Jeg har tatt tester på strips tidligere hvor det skal være to streker. Men skal nå prøve den andre typen (i plast) skal det også være to streker der hvis den er positiv??

Stemmer tickeren din? Tenkte bare at da er det i såfall litt tdlig å teste....? Kjedelig med negativt resultat bare fordi det er for tidlig. Men skjønner godt det er vanskelig å vente[:)]

Tickern stemmer ikke.

Skulle vel egentlig tatt den bort. Men min syklus lever sitt eget liv nå føler jeg, men tror jeg kan begynne å teste denne uken. I tillegg er jeg veldig utålmodig også da [8|]

hehe, skjønner. Kjenner ikke syklusen min enda jeg heller, så tickeren er bare gjetning. hehe. Testa i går jeg da, men den var negativ. Så nå er det bare å gå og vente[&:] Good luck i hvertfall! Test i vei, og let us know[;)] Antar det skal være to streker på den testen også ja!

Det ble negativ da, men jeg vet jo ikke om det er for tidlig. Grunnen for at jeg ville prøve nå er at jeg i de siste dagene har gått og vært litt små kvalm.

Back
Topp