Graviditetstest 10 dager etter ovitrelle

I-40125129

Andre møte med forumet
Hei. Jeg tok ovitrelle 14 mai.
I dag er det 10 dager og 7 timer siden, jeg tok en test i dag etter jobb, på ettermiddagen, og den ser slik ut.
Hva tror dere?
Forrige prøveperiode var testen jeg tok på denne dagen helt blank.

Denne pp føler jeg meg annerledes enn forrige, har hatt noe som ligner på mensmurringer i en liten uke nå, og hadde tydelige eggløsningssmerter på den siden jeg hadde moden follikel. Går på trippel dose letrozol. Kan jeg være gravid eller er det for tidlig å få resultat på det nå?
8 dager til forventet mens
 

Vedlegg

  • IMG_8052.jpeg
    IMG_8052.jpeg
    834 KB · Visninger: 172
Hei. Jeg tok ovitrelle 14 mai.
I dag er det 10 dager og 7 timer siden, jeg tok en test i dag etter jobb, på ettermiddagen, og den ser slik ut.
Hva tror dere?
Forrige prøveperiode var testen jeg tok på denne dagen helt blank.

Denne pp føler jeg meg annerledes enn forrige, har hatt noe som ligner på mensmurringer i en liten uke nå, og hadde tydelige eggløsningssmerter på den siden jeg hadde moden follikel. Går på trippel dose letrozol. Kan jeg være gravid eller er det for tidlig å få resultat på det nå?
8 dager til forventet mens
Noen kan fortsatt ha litt utslag fra ovitrellen 10 dager etter, men dette var en såpass tydelig strek på en test som ikke er tidligtest, så det er godt mulig at det er noe på vei! Hvis streken er tydeligere i dag/i morgen, er du snnsynligvis gravid :happy:
 
Hei. Jeg tok ovitrelle 14 mai.
I dag er det 10 dager og 7 timer siden, jeg tok en test i dag etter jobb, på ettermiddagen, og den ser slik ut.
Hva tror dere?
Forrige prøveperiode var testen jeg tok på denne dagen helt blank.

Denne pp føler jeg meg annerledes enn forrige, har hatt noe som ligner på mensmurringer i en liten uke nå, og hadde tydelige eggløsningssmerter på den siden jeg hadde moden follikel. Går på trippel dose letrozol. Kan jeg være gravid eller er det for tidlig å få resultat på det nå?
8 dager til forventet mens
Min så sånn ut i desember , har kun gått på letrozol og lutinus - ville tatt CB hvis jeg var deg :)
 
Tar opp denne hvis noen er her fortsatt.. jeg satt ovitrelle på mandag altså 2 dager siden, og hadde uttak idag.. jeg tok en graviditetstest nå bare for å kunne sammenligne hcg til etter innsett og testdag.. men til min store overraskelse var den så og si negativ! Kun en supersupersvak strek.. kan hcg forsvinne så raskt eller er den bare veldig treg til å stige?
 
Tar opp denne hvis noen er her fortsatt.. jeg satt ovitrelle på mandag altså 2 dager siden, og hadde uttak idag.. jeg tok en graviditetstest nå bare for å kunne sammenligne hcg til etter innsett og testdag.. men til min store overraskelse var den så og si negativ! Kun en supersupersvak strek.. kan hcg forsvinne så raskt eller er den bare veldig treg til å stige?
Hva slags test er det? Om det er feks rfsu så er jo de veldig dårlige.. skal jo være en god del hcg i kroppen kun 2 dager etter sprøyte :happy:
 
Back
Topp