Graviditetstegn??

Løvinne_74

Flørter med forumet
Denne måneden oppfører kroppen seg helt annerledes enn alle de andre gangene.... Har IKM på tirsdag eller onsdag, men har ikke ømme, store pupper eller mensmurringer i magen. Det eneste er at jeg har vondt i ryggen! Kjenner en konstant ømhet/liten smerte i korsryggen. Har hatt det slik i over en uke nå.

Krysser selvsagt fingre og tær for at spiren kanskje sitter nå!

Er på jobb og prøver og konse, men det er jammen ikke lett, hehe...

Ha en fin dag alle sammen[:)]

Jeg krysser fingra for at det er en spire som driver og klorer seg fast [:D][:D]

Lykke til Løvinne_74 [:D][:D][:D]
Håper virkelig at det er en liten spire på gang i magen din. Symptomer er jaggu meg ikke noe man klarer å bli klok på, alle har det så forskjellig. Men på onsdag eller torsdag vet du svaret [;)]

Du får komme inn her å holde oss oppdatert...nyskjerrige damer her vettu [;)][;)][;)]

Ha en strålende søndag [:)]

Kathrine

Åh! Det er så ulidelig spennende å få slike svar! Kan nesten ikke vente med å teste... Det verste er at det er søndag, og de dagene går så sakte....

Ja søndager går sakte, jeg skal bruke min søndag til litt husvask å tid her inne da [;)][;)][;)]
Ja de dagene frem til test dag er spennende, nesten uholdbart!!! Man vil bare teste seg så fort som overhode mulig...men man blir bare skuffet da...det er lite sannsynlig at det vises på en test så tidlig uansett om man er gravid...så det er bare å smøre seg....GODT!!!!!

Ja! Sitter på jobb nå, er lærer og skal rette bøker, men hodet mitt er helt andre steder... Synes det er på tide at det spirer her nå. Har prøvd siden mai... Ha en fin dag med husvaks, Kathrine [;)]

Det velger jeg også å tro, Godhjerta!! Lykke til til deg også! Hvem vet?? Kanskje sees vi på sidene til "Svangerskapet" i løpet av uka, thi-hi[:D] [:D]

Samtidig må jeg gire meg ned.. Huff, tror fallhøyden er mye større denne måneden enn de andre gangene før IKM!

Men dere må ikke glemme oss da...hehe!!! skal komme til dere på "the other side" å besøke dere...hihi!!!
Lykke til igjen begge to..eller alle tre...eller alle sammen!!!! *fniiis*

Kathrine

Lykke til løvinne_74

Krysser fingrene for deg og håper virkelig den sitter nå!!

Jeg er også lærer, så jeg ønsker deg lykke til med retting av bøker også:-)

Gleder meg til å høre mer på onsdag eller torsdag!!

M

ORIGINAL: Løvinne_74

Denne måneden oppfører kroppen seg helt annerledes enn alle de andre gangene.... Har IKM på tirsdag eller onsdag, men har ikke ømme, store pupper eller mensmurringer i magen. Det eneste er at jeg har vondt i ryggen! Kjenner en konstant ømhet/liten smerte i korsryggen. Har hatt det slik i over en uke nå.

Krysser selvsagt fingre og tær for at spiren kanskje sitter nå!

Er på jobb og prøver og konse, men det er jammen ikke lett, hehe...

Ha en fin dag alle sammen[:)]

Vet du hva? Jeg har det helt på samme måte!!! Vondt i ryggen... Noen perioder værre enn andre... Har en del vondt i magen. Men puppene er ikke sånn som de skal være når mensen kommer... De er slappe, ikke vonde og store... For 1 uke siden hadde jeg mensmurringer...

Nå føler jeg ingen ting!!! JAJA den som venter får se!!!

Lykke til med testingen!!!

Pastella!! Hadde du mensmurringer i noen dager etter el.? Har du murringer fortsatt?

Hadde forrige helg så ja det vil vel ha vært noen få dager etter en evt el... Ingen murringer fortsatt nei

ok

Husker ikke hvordan det er med utflodmengde jeg. Skal vel ha litt utflod før mensen? Jeg har nesten ingenting jeg. Har gått på p pillene så lenge, husker ikke hvordan det var før. Noen som vet hvordan det som regel er? ( utflodmengde gjennom syklusen)

Jeg pleier å ha en masse utflod rett før mensen... Og hvis jeg ikke har hatt el så er den veldig hvitlig... Det er i grunn det jeg kan huske
for det er en stund siden jeg har hatt noe el... Men denne mnd har det vært bare 1 dag med sånn, kanskje det rett og slett er et godt tegn
hos meg... Tjihi...

jeg skal egentlig ha mensen i morgen,men håper på død å liv at den ikke kommer.....kommer til å bli så skuffet hvis den kommer[&o]

Back
Topp