Graviditetstegn

Guttemammax2

Glad i forumet
Hva merker dere av symptomer?

Jeg går selv med ømhet og litt verk. Regner med det er livmoren som strekker seg. Ellers er noen lukter blitt verre. Eg som er avhengig av Pepsi max har plutselig fått noe avsmak på det.... Er 5+4

Kjempevonde brystvorter og litt sprengfølelse i puppene mot slutten av dagen. Små kvalmebølger, men ikke noe spesielt enda. Masse stikking og murring i magen. Hvit og kremete utflod. Veldig varm, spesielt om nettene. Føler jeg er ekstra tissetrengt også, er oppe om natta for tida.

4+3.

Last edited:
Har hatt en del stikking i magen i dag. Første tegn til symptomer kom i ettermiddag. Ble også plutselig kvalm av middagsmat i dag. Men ellers fin form, kommer vel mer etterhvert. (4+2 i dag)

stikking og murring i magen som komme rog går, døds ømme puppe rog konstant stive nipler (til min store plage, men samboeren digger det, haha!) og litt små kvalm. Må ikke glemme en enda mere følsom luktesans

Veldig følsom for lukter og smaker.
Forstoppet og må tisse x-antall ganger I løpet av dagen/natten.
Ømme og større bryster, spesielt brystvorte er ekstremt såre.
Oppblåst og litt "hoven" følelse nederst i magen i tillegg til masse strekninger.
K.V.A.L.M!
Sover ekstremt dårlig, selv om jeg er trøtt. Svetter hele natten og drømmer helt ekstremt mye rart som virker veldig ekte.

Er 4+6 i dag og håper ikke det skal bli så mye verre enn det allerede er de neste ukene.

Har få symptomer så langt :(5+2). Har noe stikkinger i mage og vært litt småkvalm siden i går. Hadde det ikke vært for positiv test og at TR aldri kom, så ville jeg ikke trodd på at jeg var gravid:)

Ømme og større bryster
Litt småkvalm siste 2-3 dagene
Tisser oftere, ubehag når jeg ligger på magen

Hadde litt stiklinger når jeg egentlig skulle få mensen men det har gitt seg :-)

Merker så lite at jeg stadig er usikker på om jeg egentlig er gravid. Men har fått kart av blodårer på brystet, hoven nedentil, er irritabel til tusen og tar lett til tårene.

Det første tegnet, før positiv test til og med, var at luktesansen min var blitt så følsom og jeg tenkte et par dager før testen slo ut... Jøye oss, er jeg ikke gravid nå, så er jeg i hvertfall i ferd med å bli blind

Puppene ble ømme et par dager etter positiv test, og Ellers masse murringer og stikkinger, spesielt på høyre side.

Kvalmen holder seg unna enda, heldigvis!

Men jeg er ekstremt trøtt!!!
Kan sove flere timer på ettermiddagene! Og sovner gjerne når jeg ikke burde sove også

Har få symptomer så langt :(5+2). Har noe stikkinger i mage og vært litt småkvalm siden i går. Hadde det ikke vært for positiv test og at TR aldri kom, så ville jeg ikke trodd på at jeg var gravid:)

signerer denne! :D

Har en forsterket luktesans, passer dårlig med gjødslingen utenfor her. Får murringer eller stikkinger nederst i magen og rett og slett smerter som stråler ut i kjønnsleppene.

Humørsvingninger merker vi daglig. På toppen av det hele har jeg fått halsbetennelse så det er jo deilig.

I dag har jeg merka at luktesansen fungerer veldig godt. Kjente svettelukt på meg selv og andre rundt meg kjempegodt og når typen kasta snus i søpla måtte jeg knyte posen og få den ut. :( Merket ikke dette sist, og trodde det var for tidlig for slike tegn. :o Men ser på det som positivt. Hvert eneste tegn blir tatt i mot med glede - selv om kvalmen er slitsom :p

Ømme bryster, halsbrann, reagerer på lukter, murringer i mage, skjede og lyske. Sentimental og snarsint :p

Fra uke 2 har jeg vært kvalm og sliten. Uke 2-4 var jeg helt utslitt å lå mye på sofaen. Murring og stikking i magen har også vært der siden uke 2, går opp og ned i styrke.

Puppene begynte også å vokse fra uke 2, hadde en b/c cup før, i uke 6 gikk jeg fint inn i D...

Er i uke 8+2 og symptomene har holdt seg. Er sulten og kvalm om hverandre, og brekker meg hvis jeg ikke får stappet i meg noe mat.
Litt overrasket over hvor kraftige symptomene er, lurer egentlig på om det er 2 der inne.. Magen synes allerede. Flere her som har mage så tidlig? Eller kanskje er der flere som mistenker tvillinger?

Her er kvalme og sult om hverandre. Jeg har lyst på noe hele tiden samtidig som jeg ikke har lyst på noe.
Jeg har sykt vonde pupper til mannens store frustrasjon :p konstant trøtt, til tider litt svimmel og utrolig tisse trengt hele tiden.
Jeg er 9+1 men har såpass mage at folk allerede mistenker noe. Jeg syns det er ubehagelig at de spør allerede nå.

Jeg har fått større pupper og samboer synes at de er helt fantastiske :D De startet å vokse rundt uke 5.
Selv synes jeg det er litt fjernt, og føler meg litt som en annen person:cool:

Jeg og har måttet gå opp til 1 cup størrelse tidlig. Har masse symptomer selv, og har tenkt at det kan ikke være mulig at det skal være sånn med bare en baby i magen, men det er nok det jeg har :p

Jeg er 10+1 i dag, og du kan se mage! Når jeg ligger på ryggen, kan du se en kul stikke opp, og når jeg står ser magen ganske stor ut. Mange som spør om jeg er gravid alt nå, og flere som ikke tørr :p jeg har alltid vært veldig tynn og hatt helt flat mage, så skjønner at mange undrer seg nå hehe :p

Jeg har fått større pupper og samboer synes at de er helt fantastiske :D De startet å vokse rundt uke 5.
Selv synes jeg det er litt fjernt, og føler meg litt som en annen person:cool:

Haha, samme her! Har naturlig veldig små pupper, altså A-cup. Kjæresten min er veldig fornøyd og jeg føler meg også som en annen person :p Men det ser jo bra ut :D Så får nyte det.

Back
Topp