Graviditetstegn

supersweet

Blir kjent med forumet
Hva har vi av plager/symptomer/tegn på dette fantastiske nå da?

Jeg er så ualminnelig trøtt at jeg nå holder på å sovne. Har hatt det slik i de to andre svangerskapene også at når klokken blir 1300 så er det som om gardinene rulles ned og jeg ikke har sjangs til å holde meg våken. Men det har ikke pleid å starte før midt i svangerskapet. Vet altså ikke hva jeg skal gjøre.

Ellers litt uggenhet og ligamentsmerter i symfysen. Eller fri for problemer:)

Ømme pupper og litt ekstra trøtt..Ellers fin form:)

Helt fin form!
Ingen symptomer!

Med første mann hadde jeg symptomer dagen uka før positiv test og hadde det denne gang også!
Håper jeg slipper unna!:-)

Fin fin form. Noe stikking i magen i dag. Sliter litt med å slutte å snuse, og merket at magen syns det var dårlig gjort i dag. (Den første jeg tok i dag ll 15.15(og eneste)) Så håper jeg klarer å holde meg unna snus nå.

Fin fin form. Noe stikking i magen i dag. Sliter litt med å slutte å snuse, og merket at magen syns det var dårlig gjort i dag. (Den første jeg tok i dag ll 15.15(og eneste)) Så håper jeg klarer å holde meg unna snus nå.

Know the feeling!;) håper på å slutt sjøl, men i det minste klart å kutte røyken!:-D

Klarte ikke det med første mann i begynnelsen, hadde litt angst for hva som ville skje, og røyk suge var verre en noen gang, men klarte det til slutt! (Trenger ikke høre noe fra noen at det skulle jeg ikke gjort, han er frisk og er vanskeligere en folk tror!);)

Har vert kvalmen i 2 dagerq uten om idag, ømme pupper, ellers ok i formen vil jeg tru.. Sambo har allerede begynnt å behandle meg som ei prinsesse som trenger masse hjelp hehe.. E hans første barn :p får håpe det varer litt lengre ut da jeg trenger mer hjelp senere enn nå hehe..

Back
Topp