Graviditetstegn uke 5+1

Laila1985

Blir kjent med forumet
Hva slags graviditetstegn har dere?
Jeg har bare ømme pupper,av og til mensen murring,er 5+1 idag.

Ekstremt hormonell, tar veldig lett til tårene. Både av glede og nervøsitet + usikkerhet.
I tillegg strekker det og stikker i livmoren.

Jeg tror også jeg er 5+1 i dag

Mye blodårer i brystet, hoven nedentil og hormonell :P ellers ingenting. Er ca 6+2 eller noe i dag

4+4.
Menssmerter, stikking, vondt i korsryggen. Tisser ofte, også om natta. Svetter om natta.
Små kvalmebølger, men ingenting kritisk enda. Veldig ømme brystvorter og følelse av melkespreng.

Noe stikkinger, og har hatt to dager med småkvalme. Ut over det har jeg svært lite symptomer (er 5+2). Mulig mannen mener jeg er litt hormonell:p

Ømme pupper, strekker i lyske og livmor når jeg reiser meg kjapt. Kvalm, sulten, trøtt og generelt sur! Haha
Er 6+3 i dag.

Litt ømme pupper (kom i dag), trøtt, lett irritert/sinna, river godt når jeg hoster, enorm luktesans som kan skape litt ubehag.. Og enorm matlyst! Er 6+2 i dag..

Jeg har veldig ømme pupper (og de har vokst!!), kvalm på morgen/formiddagen, treg mage, kviser, trøtt hele tiden - men sover dårlig. Ellers er humøret som det pleier, ikke irritert eller sur for noe heldigvis. Hehe :)

Nesten litt redd for at jeg ikke kjenner skikkelige murringer eller stikkinger som de fleste har :/

I dag våknet jeg 07:00 - lys våken! Og jeg er tidenes b-menneske egentlig. Drømt helt sykt mye rart i natt og prata til typen i søvne og greier :P haha!

Men kjenner nå at trøttheten slår og skikkelig inn. Har hatt en powernap i dag. Skulle hatt en til nå :P

Back
Topp