Graviditetsklær / mammaklær

2022mamma

Flørter med forumet
Februarlykke 2022❄️
Hvilken størrelse kjøper dere i mammaklær? Kjøper dere samme størrelse som før svangerskapet, eller bør man gå opp?
Både overdeler og underdeler.

om dere har noen tips til steder å kjøpe graviditetsklær/mammaklær så del gjerne dem også :p

Sist svangerskap kjøpte jeg i L, jeg var en liten L/stor M pre-graviditet og passet klærne gjennom hele svangerskapet. Jeg gikk opp 12-14 kg, og det holdt seg stort sett over magen. Denne gangen er jeg en L/XL så kjøper klær i XL :-) Ser ikke ut til jeg raser opp i vekt denne gangen heller, men jeg kjøper ikke for mye riktig enda, i tilfelle.

Jeg kjøper samme størrelse som jeg ville gjort til vanlig. Har kjøpt noe på hm, men mest på zalando. Elsker klærne til mamalicious. De har så mye fint og komfortabelt!

Jeg kjøper samme størrelse som jeg ville gjort til vanlig. Har kjøpt noe på hm, men mest på zalando. Elsker klærne til mamalicious. De har så mye fint og komfortabelt!

Jeg har lagt så mye i handlekurven på Zalando, heelt enig i at mamalicious har mye fint :hilarious: Vil du si klærne er normale i størrelse? Jeg er til vanlig mellom M og L (stor M / liten L), hvilken størrelse ville du gått for?

Jeg har lagt så mye i handlekurven på Zalando, heelt enig i at mamalicious har mye fint :hilarious: Vil du si klærne er normale i størrelse? Jeg er til vanlig mellom M og L (stor M / liten L), hvilken størrelse ville du gått for?
Jeg er samme, har bestilt L. Er det jeg som oftest bruker fordi jeg liker ikke at det er for tettsittende. Kjøpte t-shorter i M, de er helt tighte. Men føler meg veldig fin i dem :happy:

Jeg er samme, har bestilt L. Er det jeg som oftest bruker fordi jeg liker ikke at det er for tettsittende. Kjøpte t-shorter i M, de er helt tighte. Men føler meg veldig fin i dem :happy:

Åå takk for svar :Heartred Da har jeg handlet for 3000kr haha. Bestilte det meste i L, så får jeg se! Egentlig overrasket over hvor mye jeg fikk for pengene, var også salg :hello2

Åå takk for svar :Heartred Da har jeg handlet for 3000kr haha. Bestilte det meste i L, så får jeg se! Egentlig overrasket over hvor mye jeg fikk for pengene, var også salg :hello2
Ja, de hadde kjempe tilbud! Også er det fri retur :D

Har tatt vare på gravidklærne fra 2017, alt i str.S, alt fra H&M. Merker de sitter litt strammere denne graviditeten, så kommer til å bestille litt nytt, denne gangen i str M. Ser de har MYE fint på Zalando :)

Back
Topp