Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kjøper samme størrelse som jeg ville gjort til vanlig. Har kjøpt noe på hm, men mest på zalando. Elsker klærne til mamalicious. De har så mye fint og komfortabelt!
Jeg er samme, har bestilt L. Er det jeg som oftest bruker fordi jeg liker ikke at det er for tettsittende. Kjøpte t-shorter i M, de er helt tighte. Men føler meg veldig fin i demJeg har lagt så mye i handlekurven på Zalando, heelt enig i at mamalicious har mye fint Vil du si klærne er normale i størrelse? Jeg er til vanlig mellom M og L (stor M / liten L), hvilken størrelse ville du gått for?
Jeg er samme, har bestilt L. Er det jeg som oftest bruker fordi jeg liker ikke at det er for tettsittende. Kjøpte t-shorter i M, de er helt tighte. Men føler meg veldig fin i dem
Ja, de hadde kjempe tilbud! Også er det fri returÅå takk for svar Da har jeg handlet for 3000kr haha. Bestilte det meste i L, så får jeg se! Egentlig overrasket over hvor mye jeg fikk for pengene, var også salg