Graviditetshormoner?

NerdyGirl

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Noen av dere som har merket noe til hormoner ennå? :D lett rørt? Lett irritert? Merker jeg får lett tårer i øyne om dagen hvertfall haha!

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Noe så voldsomt også!! Får tårer i øynene av alt, og er litt hormonella de ville her hjemme til tider... (stakkar sambo). :P

Hehehe ja synes litt synd på gubben til tider ;p tar meg selv i å være litt ekstra gretten uten store grunner til det

Termin 08.06.2014

Får lettere tårer i øynene ja :) Og blir kanskje litt fortere irritert, men heldigvis ikke så voldsomt enda :)

Det med tårer i øynene kommer ikke til å forsvinne etter du har fått barn heller. Så bare belage deg på mange år nå med tårer av den minste ting :P Jeg sitter hver skoleavsluttning å sipper av at jeg er rørt når min sønn står på senen ;P (foresten, sorry at jeg enda sniker her når jeg ikke hører til her. Synes bare dere er slik en koselig gjeng )

Haha...jeg er sinna som fy :mad:

Hehe det er bare koselig at du blir med på skravlinga vet du :) tviler ikke på det du sier der. Regner med det blir mye gledestårer og stolthetstårer i tiden fremover :)

Termin 08.06.2014

Huff går både den ene og andre veien,irritasjon og sippeguri omhverandre.Kollegaen m kontor nærmest meg-blablablabla...åååhhh hmfr!Så setter jeg meg på kontoret mitt og ser bilde av mini så blir jeg blank i øynene!Kan ikke huske det var såå ille første svangerskap men har kanskje bare glemt det;)

Jeg blir veldig fort irritert om dagen å selvsagt superhormonell etter at jeg kanskje har vært litt vel sint, så da kommer tårene i øyenkroken når jeg tenker tilbake på hvor sint jeg ble... ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skjønte virkelig at jeg var på bærtur tidligere i dag når jeg fikk tårer i øynene og ble så lei meg på storebrors vegne når lillebror ved et uhell raste dagens Lego-byggverk til storebror :p:D:D

Føler meg som en liten hormonbombe ja ;) blir veldig lett hissig for de minste små ting, går heldigvis fort over da og da kan jeg være kjempe blid igjen :-P stakkars samboeren min gjennom dette :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ikke veldig lett rørt og trist. Men veldig lett glad og ennå lettere sinna;-)

hormoner ? snakker om ? jo vist faen har vi det hehe, var "ille" nok etter at jeg fikk Kira Otalie, og det ble så å si stabilt på et mediums grinenivå å hissg til tider. men nå har det tatt seg betraktelig opp igjen ja, sipper over mye rart, måtte fell en tåre av introen til farmen, hva ? spørr dere sikker. men joda, det var sørgelig og vakkert, og så liker jeg vist felemusikk.

hormoner ? snakker om ? jo vist faen har vi det hehe, var "ille" nok etter at jeg fikk Kira Otalie, og det ble så å si stabilt på et mediums grinenivå å hissg til tider. men nå har det tatt seg betraktelig opp igjen ja, sipper over mye rart, måtte fell en tåre av introen til farmen, hva ? spørr dere sikker. men joda, det var sørgelig og vakkert, og så liker jeg vist felemusikk.
hahaha! :D

Termin 08.06.2014

Back
Topp