Graviditetsforsikring

Bkno1968982

Blir kjent med forumet
Jeg ser i appen til Preglife at det tilbys gratis gravidforsikring fra IF.
Er det noen som har erfaring med denne?
Er den faktisk gratis, og blir man overøst av reklame?

Jeg ser i appen til Preglife at det tilbys gratis gravidforsikring fra IF.
Er det noen som har erfaring med denne?
Er den faktisk gratis, og blir man overøst av reklame?

Hva vil du ha fra en forsikring som du ikke vil få gjennom velferdsstaten er det jeg ville ha tenkt på. :)

Jeg har den gravid forsikringen :) skader ikke å ha ! Pluss at du kan ringe helsepersonell om spm dersom det er nødvendig og ikke føle deg til bry

Nei, det var det jeg også tenkte :happy:
Var bare bekymret for om det kostet noe, eller om man ble nedlesset i reklame; det er jo typisk at ting er for godt til å være sant.. o_O
Takk for tilbakemeldingen!
Jeg har hatt den siden uke 24 eller noe sånt, er i uke 35 i dag og har ikke fått en eneste reklamemail:) Vil tro de vil at man skal fortsette med spedbarnsforsikring hos de etterpå så regner med at det kommer noe da, men foreløpig ingen spamming.

Nei, det var det jeg også tenkte :happy:
Var bare bekymret for om det kostet noe, eller om man ble nedlesset i reklame; det er jo typisk at ting er for godt til å være sant.. o_O
Takk for tilbakemeldingen!
Kosta ikke noe og ikke fått noe reklame ennå, bare bekreftelse på forsikringen på en Mail :)

Jeg tegnet den og de kontaktet meg en gang for å høre om jeg ville oppgradere til en med bedre dekning (som koster). Det syntes jeg ikke det var verdt da jeg leste mer om hva man fikk i tillegg og takket nei til det. Ikke hørt noe siden og opplevde det overhodet ikke som mas. Ville ikke nølt et sekund med å tegne den, det koster deg ikke et øre!

Jeg har den og har ikke fått noen masete telefon eller mail. Har resten av forsikringene i gjensidige, så tok 5 sek å legge til denne.

Back
Topp