Graviditetsavsløring

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Hvor langt på veg var dere når dere fortalte om graviditeten til de nærmeste - familie og venner?

Jeg levde i en konstant frykt for SA så ventet til uke 15. Da var vi nødt til å avsløre det fordi magen min var litt gigantisk (begynte å tro det var tvillinger). En på jobb spurte til og med om det stemte at jeg hadde blitt rundere. Etter ordinær UL viste det seg at jeg var tre uker lengre på veg enn forventet. Så avsløringen skjedde derfor i uke 18 etter rett [;)]

Oi[:D] Det var lenge!

Vi klarte ikke å holde tyst lenger enn til uke 11+6[8D]
Eller.. første gang sa vi det med en gang vi fant det ut.. Uke 4 ca. Men den spiren mistet vi.

Jeg ringte mamma 5 minutter etter testen var tatt..... haha[:D]
Pappa fikk vite det ett par dager etter testen var tatt.. Bestemor fikk også vite det ganske tidlig, mens resten fikk vite det rundt i uke 12[:)]

Vet ikke helt hvor langt jeg var på vei, men fortalte det til de nærmeset ganske så tidlig... Gjorde det første gang også...  "Alle" andre fikk vite det sånn litt etter litt...

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

vi fortalt di nærmeste i uke 5-6 og resten i uke 13 [;)]

Signerer bare denne jeg![:D]

ORIGINAL: milla1986

Jeg ringte mamma 5 minutter etter testen var tatt..... haha[:D]
Pappa fikk vite det ett par dager etter testen var tatt.. Bestemor fikk også vite det ganske tidlig, mens resten fikk vite det rundt i uke 12[:)]

signerer denne....nå skal vi ikke si noe tenkte jeg før testen var tatt om den var positiv, men d varte veldig kort gett[:D]

Her hadde vi plane om å si det etter uke 12... men siden jeg ble så fryktelig dårlig så måtte min nærmeste familie få vite det før [:)] Sambo´s familie fikk vite det etter uke 12.

http://alittlebaby.blogg.no/1282207575_hvordan_vi_fortalte_n.html

:D   16 uker på vei når vi fortalte det via video på en venne/familiemiddag :)

17 uker offentlig.Familie 12 uker[;)]

Vi venta lenge denne gangen, pga tidligere SA og MA... :( Så denne gangen ville jeg være sikker på at det gikk bra! (sikker kan man jo aldri være da men...[&:]) Så vi venta til etter ordinær UL som var i uka 18/19?[:)] De nærmeste visste det fra ca 5-6 uker da[:)]

Vi fortalte det til foreldrene våres når vi var ca 5 uker.Til annen familie og venner i uke 12. Hadde jo ikke klart å holde helt tett da,så de aller beste vennene mine fikk vite det litt før[:)]

ORIGINAL: Frøken Lillan

http://alittlebaby.blogg.no/1282207575_hvordan_vi_fortalte_n.html

:D   16 uker på vei når vi fortalte det via video på en venne/familiemiddag :)

Såååå fin signatur du har Frøken Lillan!!! Og heeeerliga diktet!!

Vi fortalte det veldig tidlig. Tok testen i uke 7 og ringte mamma som igjen sa det til mormor og lillesøsteren min. Samboer ringte til mammaen sin som fortalte det svigermor altså bestemoren hans og tantene hans... Så HELE slekta visste det rimelig kjapt selvom det ikke var meningen...:)

Vi fortalte det til alle i uke 4 faktisk.. Til venner og familie![:)]
Jeg hadde da mistet rett før i uke 7, og syns ikke det var moro å fortelle de om det uten at de viste at jeg var gravid..
Så vi delte nyheten og håpet på det beste, og her har vi jo lille prinsen hos oss[:D]

Tidlig! Første gangen rundt uke 8 og andre gangen uke 6 tror jeg. Bare ti lfamilie og venner da ;) Facebook offentlig ble det først etter ordinær ul i uke 18 :)

ORIGINAL: DoNo

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

vi fortalt di nærmeste i uke 5-6 og resten i uke 13 [;)]

Signerer bare denne jeg![:D]

Hehe, jeg også [:D][:D][:D]

med nr 1 var jeg 4,5 uker[:)][:)] til famile og 10 uker etter privat ul var det offentlig.
med nr 2 var jeg 8/9 uker til de nærmeste på jobben og 12/13 uker til familie og andre

Back
Topp