Graviditetsapper

Jeg har tre.. hehe

Gravid og barn (Ny tekst hver dag og veldig informativ)

Preglife (Informativ og viser antall % gjennomført

Ovia pregnant (Viser størrelsen på babyen, f. eks nå er den som en blåbær osv.).

Jeg har tre.. hehe

Gravid og barn (Ny tekst hver dag og veldig informativ)

Preglife (Informativ og viser antall % gjennomført

Ovia pregnant (Viser størrelsen på babyen, f. eks nå er den som en blåbær osv.).

Jeg har de to første du nevner :)

Preglife + gravid og barn.
Har og ein app/ lydfil fra boka ein god fødsel som eg kjem til og bruke aktivt etter veke 12. Mental forberedelse til fødsel. Hjalp veldig godt sist

Har og ein app/ lydfil fra boka ein god fødsel som eg kjem til og bruke aktivt etter veke 12. Mental forberedelse til fødsel. Hjalp veldig godt sist

Den lydfilen brukte jeg og! :)

Den er super Anbefaler den til alle gravide. Hadde ein flott fødsel, mykje takket være mental forberedelse. Klarte å være i mi eiga boble, slappa godt av mellom riene.

Den er super Anbefaler den til alle gravide. Hadde ein flott fødsel, mykje takket være mental forberedelse. Klarte å være i mi eiga boble, slappa godt av mellom riene.

Hadde god kontroll under min egen fødsel jeg og, det var takket være god mental forberedelse. Men å slappe av mellom riene gikk ikke siden de var så tette. (Det burde noen forberedt meg på) :P

Tror du på preglife kan gå på innstillinger og velge svangerskapslengde. 40+3 er vanlig i Norge.

Hm... Den står på 40+3. Har lagt inn første dag i siste mens, 14.10. Den sier 6+2 i dag, og termindato 23.7.18
På Gravid og barn har jeg lagt inn samme dato på siste mens, 14.10. Den sier 6+1 i dag, og termindato 24.7.18. Det er denne jeg går ut fra ;)

Back
Topp