Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har tre.. hehe
Gravid og barn (Ny tekst hver dag og veldig informativ)
Preglife (Informativ og viser antall % gjennomført
Ovia pregnant (Viser størrelsen på babyen, f. eks nå er den som en blåbær osv.).
Samme herJeg har de to første du nevner
Samme her
Men jeg får de ikke til å vise samme termindato...
Tror du på preglife kan gå på innstillinger og velge svangerskapslengde. 40+3 er vanlig i Norge.Samme her [emoji5]
Men jeg får de ikke til å vise samme termindato...
Preglife + gravid og barn.
Har og ein app/ lydfil fra boka ein god fødsel som eg kjem til og bruke aktivt etter veke 12. Mental forberedelse til fødsel. Hjalp veldig godt sist
Preglife + gravid og barn.
Har og ein app/ lydfil fra boka ein god fødsel som eg kjem til og bruke aktivt etter veke 12. Mental forberedelse til fødsel. Hjalp veldig godt sist
Den er super Anbefaler den til alle gravide. Hadde ein flott fødsel, mykje takket være mental forberedelse. Klarte å være i mi eiga boble, slappa godt av mellom riene.Den lydfilen brukte jeg og!
Den er super Anbefaler den til alle gravide. Hadde ein flott fødsel, mykje takket være mental forberedelse. Klarte å være i mi eiga boble, slappa godt av mellom riene.
Tror du på preglife kan gå på innstillinger og velge svangerskapslengde. 40+3 er vanlig i Norge.