Graviditetsapper??

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Har dere noen brae apper dere bruker?? Jeg har 1 fra før! Noen andre dere anbefaler? Skriv de gjerne ned som kommentar :) setter stoooor pris på det :D

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg bruker womanlog pregnancy pro, d er på grunn av at jeg brukte samme sorten for å prøve å holde rede på syklus :)
Veldig fornøyd so far, bare brukt i 4 dager da ;)

jeg bruker womanlog pregnancy pro, d er på grunn av at jeg brukte samme sorten for å prøve å holde rede på syklus :)
Veldig fornøyd so far, bare brukt i 4 dager da ;)
Hm, kan du fortelle litt hvordan man bruker den? Lasta den ned, men skjønner ikke så mye av den ;s

du må starte med å sette riktig duedate. endre pregnancy length til 282 days. så føler du bare instruksjonen. så trykker du på hver enkelt dag og legger inn symptomer, vekt og magemål osv :)

Bruker babyverden sin og en som heter svangerskapsapp :)

Jeg bruker babyverden som jeg er kjempefornøyd med og en som heter gravidapp, der får du se progresjon i graviditeten ved hjelp av prosent. Kjempemorsom å følge med på!

Bruker kun babyverden og forumappen. De dekker mitt behov :)

Sent from my D2 using BV Forum mobile app

Jeg har brukt womenlog til syklus og eggløsning, har nå endret over til gravid, men synes ikke det er like bra som syklus modus. Vurderer å bytte til en annen.

Bruker babycenter sin og er veldig fornøyd:) har også libero, babyverden:) og babybump. Legger inn magebilder hver uke i den sistnevnte:)

Går det ann og finne folk? Du kan finne meg om det går; Gurofigenschau :)

Vet ikke? Har ikke brukt den "på nett":) Har kun brukt den for å ha en morsom filmserie å vise barna i ettertid:)

Bruker bv sin og I'm expecting

-Taster fra appen-

Back
Topp