Graviditets tester?

Mommy4

Blir kjent med forumet
Ser at de fleste her har testa med clear blue, både vanlig og digital. Hva er forskjellen på clearblue og de billige? Har testa positivt med 2 first, kjøpt på apoteket.

Det er vel ikke så stor forskjell. CB (ikke digital) skal vel være littegran mer følsom enn andre tester, men det spiller nok ike særlig rolle med mindre man vil teste veldig tidlig.

Det er ikke så veldig mye forskjell. Cb kryss er det en del som har fått falsk positiv på, jeg har brukt first sign billigstrimmel og fått svar fra de. Tok en digital for å få det i klartekst. Tatt en med ukesindikator for å sjekke at hcg nivået utvikler seg og stiger. Noen sier at Cb er mindre følsom enn billigstrimmel men jeg har ikke merka noe forskjell der

Clearblue var mindre sensitiv enn billig-stav kjøpt på nettet for min del! Kjåpte en CB bare for å få en "ordentlig" test, hehe.. Men prøvene (tatt av samme urin) viser mye mer positivt resultat på billigtesten enn på CB!

Vanlig CB og billigtester skal være akkuratt det samme bortsett fra at CB har en hylse rundt da som gjør den litt mer hygienisk :P

Jeg bruker kun billigtester, de gjør jo samme nytten og har aldri vist meg feil.

Dessuten vet jeg at folk har fått positiv test 6 dager etter unfangelse med billigtester, men har faktisk aldri hørt om så tidlige resultater med CB :P

Back
Topp