Graviditets testen din!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
Hva skjedde med den?gikk den i bosset,rammet inn eller ga du den bort i jule gave[:D]

ryddet i rote skapet i går å der lå den å lyste til meg.fikk litt stikk i magen når jeg så den...jippi jeg er gravid...hehe litt seint i 7 mnd kansje[:D]

men jeg klarer ikke kaste den[8|]kansje jeg skal lime den inn i boka til babyen når den kommer???var jo slik dette mirakelet begynte da[:)]

hva skjedde med din positive graviditets test?

Min gikk rett i søppelbøtta for jeg turte ikke innse at den var positiv!!! Dessuten var jeg redd sambo skulle se den....
Som dere sikkert skjønner kom graviditeten litt overraskende på meg/oss, så jeg måtte la det forsøye en arbeidsdag før jeg sa noe til sambo om at jeg skulle til legen og sjekke på nytt.
Ikke at det ikke er det beste som kunne skje oss, men vi hadde kanskje tenkt å vente ett år til. Jeg gikk dessuten på p-piller og han har nedsatt fruktbarhet, samt jeg har forsøkt blitt gravid i et tidligere forhold uten videre hell i ett år.

Nå er jeg bare så lykkelig!!!! [:)]

den lå i skuffen på badet i flere mnder
men nå ligger den vel på dynga...
vist ikke noen av søppelmennene har tatt vare på den[8|]

ORIGINAL: Lisbeth83

Håper da ikke det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Irene29

ORIGINAL: Lisbeth83

Håper da ikke det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

man vet jo aldri...de finner sikkert mye rart de[:D][:D]

...

...

Hva slags sang er det?

ORIGINAL: Stardust

Hva skjedde med den?gikk den i bosset,rammet inn eller ga du den bort i jule gave[:D]

ryddet i rote skapet i går å der lå den å lyste til meg.fikk litt stikk i magen når jeg så den...jippi jeg er gravid...hehe litt seint i 7 mnd kansje[:D]

men jeg klarer ikke kaste den[8|]kansje jeg skal lime den inn i boka til babyen når den kommer???var jo slik dette mirakelet begynte da[:)]

hva skjedde med din positive graviditets test?
den ligg nok på søppeldynga den ja, eller dem, mått ta to, trudd ikke noe på d første gang.

ORIGINAL: Anita20

den ligger nok på søppeldynga tenker jeg [8|]
men hadde vært moro å tatt vare på da [:)]
syntes svaret ditt enda?

åja den er klar å tydelig.tok bare en jeg å den syns svaret på enda[:)]

Det var ikke dumt.. så kan man ha bildet som minne !! [:D]

Haha.. så morsomt!! Skulle ha gjort noe slik hvis det var planlagt.. men jeg syntes det beste var å ta det opp stille og rolig.[:-]

ORIGINAL: xcrazyx

tok bilde av min før den havna sammen med deres på dynga...*tenkte jeg skulle slenge d inn, men får d ikke over på pc'n*

den var ikke dum du[:D]slipper albumet å bli så tykt[:D]

Jeg kastet min med en gang jeg....var ikke akuratt i lykkerus med en gang,alt kom som ett sjokk egentlig,men nå er jeg bare glad for graviditeten[:D]trengte bare litt tid[;)]

Samboer tok vare på den og har hatt den i nattbordet sitt i mange mnd.
Han har vokta den som gull, vi hadde jo prøvd så lenge før d ble resultat.
Men til slutt begynte det å lukte av den[:'(][:'(], så nå ligger den på dynga.

Vår graviditetstest ligger fortsatt i nattbordskuffa til mannen min. Har litt lyst å ta vare på den da, men skal vel ikkje se vekk i fra at han om ikkje så lenge blir gjenforent med familien sin på dynga, siden resten av familien har flyttet dit. litt trist at vår graviditetstest ligger her i nattbordskuffen heilt aleine mens dere har det kjekt i lag på dynga.

Den ligger i skapet - like klar og fortsatt luktfri [:)]
Jeg testet 2-3 uker etter vi kom hjem fra bryllupsreise uten at min mann visste. Jeg hadde sagt "jeg er gravid" i noen dager, men han trodde ikke. La testen foran han mens han spiste frokost og sa "I told ya!!"
Veldig gøy og se hans happy ansikt [:)]

Kastet min test, jeg også. Men har tatt vare på kvitteringa, for å huske datoen. [:D]

Jeg har min i skapet på do. Har lyst og lime den inn, men blir jo så tykt album. Kanskje jeg bare skal ta bile av den :) lur idè....

ORIGINAL: lene g

Jeg har min i skapet på do. Har lyst og lime den inn, men blir jo så tykt album. Kanskje jeg bare skal ta bile av den :) lur idè....

godt det er andre som er like kjap tenkte som meg[:D]

Back
Topp