GRAVIDITETS TEST

Cizza03

Forumet er livet
Hvilke tester har dere brukt, når dere har testet??
Når man tar blodprøve,så får man svar med det samme ja?

så var det en liten ting....når et egg deler seg og deler seg osv....hvor stor sjanse er det for at det blir en spire ut av det da?

hmmm....skal teste på nytt i morgen...spydde både i dag mårrest og i går mårrest,og er veldig kvalm..er så spent..tenker å ta en blodprøve viss test er neg...[:)]

Har testet mest med CB-digital tidligere, og den kjøpte sambo i dag, som vi skal teste med om et par uker[:D]
Blodprøven tar noen timer å få svar på, tror jeg[:)] 
Masse lykke til i morgen[:D]

spying å greier?? hehe...virker jo lovende...hmm[8|]

lykke til med testing i morgen igjen...satser på den er positiv.

CB digital er best, men når det ikke har vært så viktig eller tidlig så har jeg brukt billigtester fra billigtester, bestil over internet fra danmark, CB digital sparre jeg også penger på når jeg bestiller fra dem.

ORIGINAL: *ruge*babytutta

spying å greier?? hehe...virker jo lovende...hmm[8|]

lykke til med testing i morgen igjen...satser på den er positiv.

Signerer denne.

oki,takker[:)]
ja kvalmen har kommet tilbake...hadde den i høst oxo..men er spent på morgendagen..
men siden testen var neg på mandag så er jeg bekymret...[:(]

men hvorfor deler det seg i så mange??

Det er klart det må dele seg dersom det skal bli et menneske, hvor mange seller tror du vi har? Jeg kan ikke si tallet engang så mange seller har vi. Så det må dele seg for å kunne danne et foster og senere bli en baby med alle delen inntakte. Destor bedre eller mer symetrisk den deler seg desto lettere har den for å feste seg.

du har nåkk rett i det...men det har vært så mye om så mye det siste halvåret...så det er ikke så lett å henge på...hehe

ok,håper jeg slipper å ta blodprøve,håper testen er pos...
jeg orker ikke å gå å vente på svar..men skal snakke med klinikken viss den er neg,må ringe de uanz...[;)]
[:)]HaRsÅlYsTpÅbAbY[:)]

når regner der fra pp?
fra den dagen dere bynte å prøve etter prevensjon eller etter at dere fikk hjelp?

Jeg brukte vanlig CB, og 2streker lyste mot meg. Jeg var å tok blodprøver en mandag og fikk ikke svar før onsdag. Dette for at de skulle sende prøvene fra Bodø til Tromsø. Laaaaange dager.

ORIGINAL: Cizzyen

når regner der fra pp?
fra den dagen dere bynte å prøve etter prevensjon eller etter at dere fikk hjelp?

eg regner med fra prevansjons slutt. eg har da hatt 25\26 pp[&:]
jeg søkte hjelp veldig fort siden eg ikke fikk mens etter pille
slutt, gikk fra januar til august,da startet eg på primolute
og pergo, august06, så eg har blitt behandlet lenge no.

TEST VAR NEG[:(][:(][:(]
er så skuffa å lei meg...får kansje ikke hjelp nå i mars da klinikken har stengt i påska..å jeg må mest sannsynlig ha ul i påska..så fikk jeg også vite at de kansje ikke har plass til oss på nytt fryseforsøk før i mai...off..det er lenge å vente til...[:(][:(]

hvor lang pp har jeg hatt når jeg sluttet på prevensjon i mars 2004?
vi har prøvd lenge...først i høst at vi fikk hjelp fra klinikken første gang...

er en pp en mnd imellom mens??
regnes det fra mens til mens?

Så trist, cizzyen, klemmer til deg[:(]

nei så trist[:(]

stor klem til deg

ORIGINAL: * Bobbo *

Huff, så trist. [:(]

Masse trøsteklemmer.

Huff, så trist.

TAKKER JENTER...[:)] jeg blir så gla for tankene dere sender meg,det er veldig rørende[:)]

[:(]ja,jeg synes det er trist og hardt...[:(]det er så tungt å gå igjennom alt dette,føler ikke for å fortelle det til andre enn dere...[:(]folk klarer ikke å sette seg inn i hvordan det føles...[:(]

MEN VI HÅPER....
(vi er da inne i 21pp)

Back
Topp