Graviditets-apper

lypsylen

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Augustlykke 2022 ❤️
Nå er det mange apper å få lasta ned, og bare siden sist gang jeg var gravid har det dukka opp mange nye :p

Hvilken er din favoritt? Sverger du til en eller har du flere? Kom gjerne med tips :joyful::Heartred
 
Nå er det mange apper å få lasta ned, og bare siden sist gang jeg var gravid har det dukka opp mange nye :p

Hvilken er din favoritt? Sverger du til en eller har du flere? Kom gjerne med tips :joyful::Heartred
Slenger meg på denne! :angelic: har lastet ned alle som var å finne bare for å prøve, men vil gjerne ha bare én :-p
 
Har ekstremt mange, elsker å lese om graviditet på forskjellige apper :hilarious:
Jeg har:
  • Nørs
  • Babyverden
  • Preggers
  • Preglife
  • Flo
  • Graviditet+
  • Ovia Pregnancy
  • BabyCentre
  • Min graviditet
Men de beste er nok nørs, Preglife og preggers syntes jeg :)
 
Bruker hovedsaklig Nørs (het tidligere Helseoversikt) og Preggers :happy: Har Flo også som jeg bruker til å tracke syklus, har satt den i gravidmodus nå da, men bruker ikke den sånn aktivt.
Syns Nørs er kjekk mtp. registrering av vekt, artikler og at den har kalender med oversikt over hvilken dato man er i hvilken graviduke. For eks 9.oktober er jeg i uke 6+1, slipper å regne meg fram til det selv :)
Preggers fordi den har morsomme figurer med hvor stor babyen er uke for uke :joyful:
 
Logger syklus i Flo, men bruker Nørs evt. Føler meg ganske chill denne gangen og følger ikke med enda. Bestiller legetime om en ukes tid tenker jeg, redd for å miste så venter litt. Fulgte veldig med første gangen og siden det ikke er så lenge siden er det nok derfor jeg ikke har det store behovet denne gangen.
 
Back
Topp