Graviditets-apper på smart tlf!

Ollebollene!

Glad i forumet
Andre som har lastet ned apper for å følge sv.skapet på mobilen og? Syns "I'm expecting", Libero sin Gravid app og Pregnancy fra Babycenter er kjekke! Haha. Hadde jo ikke sånne apper sist jeg gikk gravid, så må jo prøve alt nå :P Eneste er at de amerikanske appene regner termin kortere enn her i Norge, så man får et par dager mindre å telle ned til.:P

Hehe, har du smart-tlf da? Er jo kjempeenkelt å både laste ned og bruke.. Også er det  veldig gøy å bare sitte og dille med:P

Celin Marie skrev:
Har sånn derre android eller hva det heter

:P Da kan du laste ned ja. Da har du sikkert en "knapp" som heter Market? :P Der kan du laste ned.

Gullungene til M! skrev:

Celin Marie skrev:

:P Da kan du laste ned ja. Da har du sikkert en "knapp" som heter Market? :P Der kan du laste ned.

En sånn knapp hadde jeg jaggu   Da må jeg bare få internetten på den til å funke da...

Celin Marie skrev:

Gullungene til M! skrev:

Celin Marie skrev:

En sånn knapp hadde jeg jaggu   Da må jeg bare få internetten på den til å funke da...

Haha:P Hvis du har trådløst nett hjemme eller tilgjengelig så er det det beste, nettbruk på mobilen kan dra på seg i kostnader fort. Internettinnstillinger ligger gjerne inne på innstillinger - mobilt nettverk f.eks og så aktivere der inne :)

Ble inspirert av deg og har nå lastet ned de du nevnte :p Bortsett ifra den "I'm expecting"!

Hva søker dere på for å finne appene da? Prøvde å søke på baby og gravid men da kom det bare en masse tulleting.. :)

martesofie skrev:
Ble inspirert av deg og har nå lastet ned de du nevnte :p Bortsett ifra den "I'm expecting"!

I'm expecting er den jeg har vært mest fornøyd med så langt :)

Camillen skrev:
Hva søker dere på for å finne appene da? Prøvde å søke på baby og gravid men da kom det bare en masse tulleting.. :)

Hm, det kommer opp når jeg søker gravid - både norske og engelske apper..

Gullungene til M! skrev:

Camillen skrev:

Så rart? Har du android telefon?

Jeg får gravidkalender fra babygruppen, og turnuslegens abc, det er de eneste norske?? Så rart..

Sniker litt fra FS og håper på komme inn hit om noen dager :)

Jeg kan anbefale Womanlog, den er helt genial. 
Den finnes også som gravid-versjon, Womanlog Pregnancy :)

Jeg har PRO-versjonene, de koster 17 kr eller noe :)

Den fant jeg, da tester jeg gratis versjonen av womanlog, så har jeg hvertfall noe! :)

Takk for tipsetDe er nå lasta ned....

Camillen skrev:

Gullungene til M! skrev:

Camillen skrev:

Så rart? Har du android telefon?

Ja, samsung galaxy s2. Prøve pregnancy apps kanskje?
Prøvde nå og, søkte på "gravid" og det dukker opp flere

Hehe, da måtte jeg laste ned den også... :p

Gullungene til M! skrev:

martesofie skrev:

I'm expecting er den jeg har vært mest fornøyd med så langt :)

Back
Topp