Graviditets acne

Balder13

Flørter med forumet
Huden min har aldri vært så gale som den er nå! Jeg har alltid slitt med kviser i ungdomstiden, men da har det vært en her og der. Men nå har jeg klynger med byller på hake, skinn og rundt munnen.

Jeg vet jo at det er hormonelt, og prøver å ikke tenke for mye på det. Men jeg jobber i butikk og møter en hau med kunder hver dag noe som setter en liten demper på selvtilliten :-(

Men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre! Jeg har aldri spist så sunt og drukket så mye vann som jeg gjør nå. Og det er jo begrensinger for hva slags produkter jeg kan bruke!

Så det hadde vært kjekt å høre fra andre som sliter med det samme problemet!

Jeg sliter med det samme så du er ikke alene..
Sykt plagsomt! En ting som har virket på meg er å rense huden morgen og kveld å smøre inn huden med betennelse dempende olje.
Huden har ikke blitt helt ren men den har absolutt blitt bedre..
Kan sende deg link til de produktene jeg bruker hvis du er interessert ;)

Når man spiser ekstra sunt kan jo dette også føre til at huden renses ved å slippe fri litt kviser, så blir huden finere etterpå. Men det er jo en del hormoner i sving så det er vel høyst sannsynlig derfor.. Føler med deg. Har vanligvis bare en eller to før mens. Nå er de over alt og mange små tette..

Har fått det samme problemet nå jeg også :( jeg er ikke akkurat super sunn vil jeg påstå heller men føler ikke at jeg vil helt hysterisk på å ikke unna meg ekstra pga jeg har blitt kvisetryne heller :/ så aner ikke hva annet som kan gjøres

Jeg føler med deg! Jeg har fått et konstant utbrudd på ryggen. Det er helt forferdelig, og tør ikke gå i topper hvor skuldre syns lenger. Har kjøpt dyre renseprodukter på apoteket, men føler det ikke hjelper. Sykt irriterende!! :(

Hadde det slik I forrige svangerskap. Kom tidlig, forsvant en stund etter fødsel...
Helt forjæ.... mildt sagt.. prøvde alt av rens, kremer og div og ingenting hjalp :p
Håper jeg kan slippe denne gangen, har fått ett par kviser som har forsvunnet igjen og håper det blir med det !

Jeg sliter med det samme så du er ikke alene..
Sykt plagsomt! En ting som har virket på meg er å rense huden morgen og kveld å smøre inn huden med betennelse dempende olje.
Huden har ikke blitt helt ren men den har absolutt blitt bedre..
Kan sende deg link til de produktene jeg bruker hvis du er interessert ;)

Gjerne det! :-)

Det er godt å høre at andre også sliter med det samme! Man forventer jo at man skal få graviditets gløden, men føler meg mer som en kvisete tenåring! Ikke bare bare ser det forferdelig ut, men det gjør jo ondt som f!!!

Back
Topp